شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

اعصابم رتته

امروز خیلی روز بدی بود خیلی اعصابم خورد بود داغون بودم نمی دونم باید چی بگم سرم خیلی درد میکنه شاید تا فردا سر عقل اومدم چاره چیه من میدونم یه روز کارم به تیمارستان میکشه عادت ندارم عصبانی باشم ولی امروز خیلی عصبی بودم داداشم هم همش رو اعصابم بود با اون گوشی مسخره اش مردم آزار لجباز . خیلی پشیمونم از...ولش کن باو یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین و یه چیزی رو واقعا درک نمی کنین سخته به خدا صبر کردن یه حدی داره الان دیگه از آستانه تحملم رد شده نمی تونم صبر کنم من که پیغمبر خدا نیستم که .فردا چطور دینی بخونم با این وضع؟هیچ آخرش باید با التماس دوباره توبه کنم از حرفام چکار کنم مجبورم امشب بخوابم فردا همه چیز درست میشه هه هه هه هه اره درست میشه فاطمه عوضی تو مگه چقد جا داری بخوری چقدر؟ای تف به خودت و اون اسم نکبتت ای تف . واقعا چرا پشت سرم قارچ زد ؟ چرا بدنم لرزید ؟ چرا همیشه عین پخمه ها به نظر میام ؟چرا

سخته


چه کسی میداند 

که تو در پیله خود تنهایی ؟

چه کسی میداند

که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟

پیله ات را بگشای !

تو به اندازه پروانه شدن زیبایی ...


;-)

ﻣﻦ ﻗﺒﻠﻨﺎ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻢ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺑﺪﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﯿﺰﺩم
ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺗﻮ ﺭﻭﺯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﻋﻠﯿﻪ ﻣﻦ ﻗﺮﺍﺭﻩ
ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺑﺪﻥ،ﺑﻬﺸﻮﻥ ﮔﺮﯾﺲ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺰﻧﻢ
ﺁﺩﻡ ﻓﺮﻭﺷﺎﯼ ﮐﺜﺎﻓﻆ


داغونم


آقو من الان خیلی حالم افتضاحه 

داغونم داغوووووون دارم میترکم 

ریاضی میوفتم باور کن خوشی دیروز از نوک دماغم زد بیرون

خخحح



طفلکی چه کار کنه با گرونی بنزین هان؟

خیلی

خــــــیلی حالــــــم خــــــوبه خیــــــلی

شوماخر

میگن بعد این عکس خبری از شوماخر دریافت نشده !!!


چرا خندیدی

برادران یوسف وقتی می‌خواستند یوسف را به چاه بیفکنند

یوسف لبخندی زد...

یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟این جا که جای خنده نیست

یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می‌تواند به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟

اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد

تا بدانم که غیر از خدا تکیه گاهی نیست...

ماه من

چو شب به راه تو ماندم،

که ماه من باشی 

چراغ خلوت این عاشق کهن باشی ...


خرابش نکنین

ایام دانشجویی ایام شیرینیه ...
.
.
.
.
.
.
.
با درس خوندن خرابش نکنین :|

:-)

نتانیاهو گفنه اگه قراره جنگی بین ایران و رژیم صهیونیستی رخ بده بهتره همین الان باشه
.
.
.
.
موافقم چون یه ماه دیگه جام جهانیه تداخل نداشته باشه بهتره

دوست داشتم

    دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دوست داشتم

    شعر: حسین صفا، آهنگ و تنظیم: محسن چاوشی

    آهنگ جدید و شنیدنی دوست داشتم با صدای محسن چاوشی با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم 

    برای دانلود اینجا کلیک کنید


    قسمتی از متن 

    تو این فکر بودم که با هر بهونه 

    یه بار اسمونو بیارم تو خونه 

    حواسم نبود که به تو فکر کردن 

    خود اسمونه خود اسمونه


شعرم

چشم هایم از تو خالی شده ای نو گل زیبا
بی لاله تهی گشته چشم پر از اشک صحرا

بی تو امروز من فقط اهی بود تفت تفت
دست های خالی ام کم بود یا امید فردا؟


برو بچ اینو خودم سروده ام
وجدااااااااانن
خوشگل سروده ام عایا؟؟؟؟

ریاضی هم پر

امروز رفتم امتحان ریاضی بدم
رفتم مدرسه دیدم تعطیله
دیشب واسه الودگی هوا اخبار گفته تعطیله
خدارو شکر البته اگه امتحان میدادم حنما می افتادم
پنج تومن هم کرایه دادم بدبختی
از اون جا هم اومدم تا الان با مامانم حیاط شستیم
یه کثافتی گرفته بودش با بارون دیشب
دیشب هم آب گل از آسمون بارید
همه خیابون ها رو گل برداشته یه افتضاحی اصلا
عین چسب هم میموند به بدبختی شستیم
هی از خوزستان خاک میاد بعد بارون میریزش رو سر ما