شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1243

امروز خیلی روز خوبی بود خیلی بهم خوش گذشت  خدایا شکرت ...خدایا مرسی مرسی  مریضی منم امروز بعد از دوماه درد کشیدن بالاخره تموم شد ...فاطمه بهت نگفتم که روزای خوب ما هم میرسن ؟نگفتم عایا ؟ دیدی؟دیدی؟ ‌... هوراااااا ... لب وا کن فاطمه از حال خوبت بگو + چیزی ندارم بگم فقط یه چیز میتونم بگم ؛

خدااااااایاااااااا شکرررررتتتتتتت


هیاهوی ریل

تــآ هَـــــیآهــوےِ رِیــــل مـی آمـد

مــیدَویـــدَم تـــــو رآ نِگَــــــهـ دآرَم

حـــــآل و روزَم مَگَــــــر چِقَـــدر اَبـــــری اَسـت

کِـهـ پَــس اَز هَـر قَـطــآر مــی بــآرَم

دَرتَـمــــآم قَطــــآرهــآ مُــــردَم

زِنــــدِگــــی دَر خیـــآل یَعــنی ایــن

آخَـــریــــن کــوپِهـ هَـــم تـــو رآ کَــم دآشــت

آرِزویِ مَحــــآل یَعـــنی ایــــن!!!!

                                               #عَلـــیرضــآ_آذَر

1237

به درک که مریضم به درک ...درد دارم ولی بازم به درک ...حالم بده ولی خدای منم کریمه روزای سخت که بره روزای خوب منم بالاخره میرسه حالا ببین

۱۲۳۰

مریضی و حال خرابی کشید به دوماه واقعا که ...یه جوری شد که دیگه نتونم جبران کنم زحماتمو به باد داد تازه نمیدونم کی خوب میشم و چقد دیگه طول می کشه تا خوب شم ازمون امروزو نابود کردم عمومیا خیلی خوب بود ولی اختصاصیا وحشتناک بود پووووف... نت سیمکارت افتضاحه هی پاک ویشه هی باید دوباره بنویسم ...اختصاصیای لعنتی همه رو خراب کردم خب نخونده بودمشون میفهمی؟ مریض بودم درد داشتم نتونسم چیزی بخونم 

اینم از بخت ماست تف بهش تازه بدبختی اینجاست که نمیدونم کی خوب میشم و چقد دیگه ادامه داره هعی ...دوست داشتم میتونستم زحمت بکشم و درس بخونم ولی نتونستم اما اخه چرا؟؟...آزمون بعدی هفت فروردینه گفتن حوزه قراره عوض شه اووووف... ینی میشه ؟ سال نود و هفتم با حال بد گذشت ...عیب از تو نباشد گنه از بخت من است

اتاق

دانلود دکلمه ی زیبای علیرضا آذر 

به نام اتاق 

برای دانلود  اینجا کلیک کنید


دل به دریای هر چه بادا باد ... قایقم را به بادها دادم
ناگزیر از گریز از ماندن ... توی شیبِ مسیر افتادم
بادبادن پاره،عرشه بی‌سکان ... قایقم رفت و قبلِ ساحل مُرد
پیکرش داشت وقتِ جان کندن ... روی گِل‌ها تلو تلو می‌خورد

دستم از هر چه هست کوتاه است ... از جهان قایقی به گِل دارم
بشنو اِی شاهِ گوش ماهی‌ها ... دل اگر نیست،درد و دل دارم
چشم وا کردم از تو بنویسم ... لای در باز و باد می‌آمد
از مسیری که رفته بودی داشت ... موجی از انجماد می‌آمد

با زبان،با نگاه،با رفتن ... زخم جز زخم‌های کاری نیست
پای اگر بود پای رفتن بود ... دست اگر هست دستِ یاری نیست
از کمرگاهِ چله‌ها رفتند ... از پیِ تیرها نباید گشت
چشم بردار علیرضا بس کن ... از کمان رفته برنخواهد گشت

هله دان دان دان... پوووف

نه اخه این چه اهنگیه من واسه وبلاگم گذاشتم تورو خدا ؟!!

 نصفه شبی یهویی هله دان دان دان .. خودم زهره ترک شدم باو

چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی ... والا ...