شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

افتخاری بزرگ

یادمه وقتی سال اول دبیرستان بودم معلم ریاضیمون گفت می خوام امتحان بگیرم جلسه بعد جلسه بعد هم نگرفت جلسه بعد بعدشم نگرفت جلسه بعد بعد بعد (!) گفتم این بارم حتما نمیگیره و اصلا درس نخوندم بعد گفتم خدایا خودت کاری کن نگیره اما از شانس خوشگله ی من گرفت پنج تا سوال داد سه تاش رو ننوشتم دو تای دیگه هم اشتباه بود این اولین امتحان ریاضی دبیرستانم بود و دید معلم رو. شکل میداد خیلی ناراحت شدم میتونستم برم به معلم بگه فلانه و بهمانه ولی یه شخص بهتری رو سراغ داشتم گفتم خدایا من به امید و اعتماد. تو نخوندم خودت درستش کن و کلی دعا کردم جلسه بعد معلمه امتحانای همه رو. داد بجز من بعد گفتم خانوم پس من چی ؟ گفت اهان تو همونی که دخترم برگه ات رو پاره کرد؟؟؟ و من بیشتر از این که از این که از پاره شدن اون برگه خوشحال باشم از افتخاری که نصیبم شده بود خوشحال بودم اون امتحان الان برام کوچیک ترین ارزشی نداره اما شیرینی افتخاری که نصیبم شد تا ابد زیر دندونم میمونه ...

شور دیدار

ش
شور دیدارت اگر اگر شعله به دل‌ها بکشد
رود را از جگر کوه بـه دریا بکشد

گیسوان تو شبیه است به شب اما نه
شب که اینقدر نباید بــه درازا بکشد

خود شناسی قدم اول عاشق شدن است
وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد

عقل یک دل شده با عشق فقط می‌ترسم
هم به حاشا بکشد هم به تماشا بکشد

یکی از ما دو نفر کشته به دست دگری است
وای اگر کار من و عشق به فردا بکشد

زخمی کینه‌ی من این تو و این سینه‌ی من
من خودم خواسته‌ام کار به اینجا بکشد

حال با پای خودت سر به بیابان بگذار
پیش از آن که تو را عشق به صحرا بکشد

فاضل نظری

زود قضاوت نکنیم

پسرکی دو سیب در دست داشت، 
مادرش گفت: یکی از سیب هاتو به من میدی؟
پسرک یک گاز بر این سیب زد و گازی به آن سیب !
 لبخند روی لبان مادر خشکید! 
سیمایش داد می زد که چقدر از پسرکش نا امید شده،
 اما پسرک یکی از سیب های گاز زده را به طرف مادر گرفت و گفت:
 بیا مامان! این یکی، شیرین تره!!!!
 مادر، خشکش زد، چه اندیشه ای با ذهن خود کرده بود!



شروعی دوباره

یه کم حالم بهتره
خیلی به کمیت اهمیت میدم
باید رو کیفیت بیشتر کار کنم
نمیشه اینطوری بمونم

بیت آخر

دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن یگانه
به نام : بیت آخر

برای دانلود اینجا  کلیک کنید

حرفامو میشنوی
از لابه لای شعر
اینطوری بهتره
اما بدون هنوز شب هام بدون اشک محاله بگذره ...

هر خواستنی عین توانایی نیست

دیروز رفتم آزمون دادم
بازم هیچ فرقی نکردم
تازه یه ذره کم تر هم شدم
خیلی ناراحتم
گفتم اگه پیشرفت نکنم یا سکته میکنم یا ادامه نمیدم
من که سکته نکردم پس ادامه نمیدم
خیلی نا امید شدم
دیگه انگیزه ندارم دوباره درس بخونم
فک کن هرچی بیشتر بخونی بدتر بشی
جای من باشین حالتون نمیگیره؟
اصلا فک می کنم خنگم
امروز. مدرسه نرفتم کلا خونه بودم ولی 3/5 ساعت بیشتر. درس نخوندم
من چکاااار کنم با امسال کنکوووور؟

فردا

فردا می خوام برم آزمون بدم
اگه پیشرفت نکردم دو حالت داره
یا سکته میکنم یا دیگه ادامه نمیدم
آخه این هفته خیلی زحمت کشیدم
خدا کنه حالم بد نشه ...

به پندار تو...


بـه پنـدار تــــو:
جهانم زیباست!
جامه ام دیباست!
دیــــــده ام بیناست!
زیـانـــم گـــــــــویاست!
قفســــم طلاســـــــــــت!
به این ارزد که دلم تنهاست؟

رحیم معینی کرمانشاهی  

غم دوری



می خوام از غم دوریت گریه کنم
ولی یاد قیافت میوفتم خنده م میگیره

 

حرف حرف حرف

کاش می شد گوش هم مثل چشم یه چیزی مثل پلک داشت
که همینجوری که چشماتو میبندی چیزایی رو که دوس نداری نبینی
همونطوری هم گوشاتو ببندی و فقط وقتی لازمه باز کنی
و فقط اون چیزایی رو بشنوی که دوست داری
این همه سرو صدا...
این همه حرف حرف حرف...

چمدان

از چمدانت بیش از خودت گلایه دارم

آنقدر بزرگ بود

که همه روز های خوبم را بردی

آنقدر کوچک بود

که همه خاطراتت را جا گذاشتی...

 
"پدرام مسافری"


خدایا

خدایا

تو بدون ما هم خدایی

ولی

ما بدون تو

هیچی

نیستیم



مرا با حقیقت بیازار

اما هرگز با دروغ

آرامم نکن!

 

"رومن رولان"