شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

سگ ولگرد

دانلود کتاب سگ ولگرد از صادق هدایت


سگ ولگرد نام داستان کوتاهی از صادق هدایت است. این داستان تراژدی از زندگی مشقت بار یک سگ ولگرد در ورامین است. نویسنده در این داستان اعتقادات جاری جامعه را در قالب داستانی تأثرانگیز و دردناک به تصویر کشیده و مورد نقد قرار می‌دهد.


خوندنش خالی از لطف نیست 


از اینجا دانلود کنید

تنگ ماهی

سخت است تنگ ماهی بودن

اگر بشکنی قاتلی و اگر نشکنی زندانبان

خوش به حال آب !

آدم


گرگ همان گرگ است 

، شغال همان شغال

و بین این همه حقیقت 

تنها آدم است که

آدم نیست !
.

قلبم رو تکراره

دانلود آهنگ شاد و بسیار زیبای پاشایی 

به نام قلبم رو تکراره♫♫♫

متن آهنگ 

دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم

مثل ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم

با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه

یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره

حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره

بی قراره

داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه

منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا

داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه

برای دانلود اینجا کلیک کنید 



گوش کن به قلبت

داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه

منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه


برای دانلود اینجا کلیک کنید 


♫♫♫

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

♫♫♫

زندگی زیباست

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن
گردشـــی در کوچــه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بد بینی خود را شکسـت

علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت
عشق اسطرلاب اسرار خداست

من مـیـــان جســـمها جــان دیـــده ام
درد را افکنـــده درمـان دیـــده ام

دیــــده ام بــر شـــاخه احـســـاســها
می تپــد دل در شمیــــم یاسها

زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست
زندگی باغ تماشـــای خداســت

گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
می تواند زشــت هم زیبا شــود

حال من، در شهر احسـاسم گم است
حال من، عشق تمام مردم است

زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا
صبـــح هـا، لبـخند هـا، آوازهـــا

ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من
ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن

با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی شـود
مثنوی هایـم همــه نو می شـود

حرفـهایـم مــــرده را جــــان می دهــد
واژه هایـم بوی بـاران می دهـــد

ملکوت

دانلود کتاب ملکوت از بهرام صادقی 

کتابی فوق‌العاده ترسناک و عجیب 

خودم تا نصفه خوندم خیلی ترسناک بود ادامه ندادم 

ولی توصیه می کنم اگه اعصابتون لطیف نیست بخونید 


برای دانلود اینجا کلیک کنید