شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

خخخخ

قبل از گرفتنِ قیافه 









از داشتنِ آن اطمینان حاصل کنید

باتشکر⁦

سروش

جدیدا تو رادیو بجای اینکه بگن

 جوان ایرانی سلاااام، 

میگن جوان ایرانی

 جان مادرت سروش رو نصب کن.

حمایت از کالای ایرانی


برای حمایت_از_کالای_ایرانی دلار نخرید، ریال بخرید! 

با هر ۱میلیون تومن میتونید ۱۰میلیون ریال بگیرید،

 حالا درسته خیلی فرقی نمیکنه

 ولی خوب در روند رو به رشد به فنا رفتن شما هم تاثیری نداره

مثل گنجشک

مثل گنجشک

میان تودۀ سیم خاردار، تقلا می کنم

و هرچه بیشتر... فقط به مرگ نزدیک تر می شوم

و تو بی هوا

به آبیِ آزادی بال می کشی...

 

خداحافظی نمی کنم!

حتی دست تکان نمی دهم

فقط همین ، "سکوت غلــــیـــظ"

برای آخرین سِکانس...


 

:-D


امروز رفتم چشم پزشکی
خدا رو شکر چشمم مشکلی نداشت
خدارو شکر

بازآ

شده نزدیک

که هجران تو ما را بکشد

اشتیاقِ تو مرا سوخت

کجایی؟

بازآ ...

 

"وحشی بافقی"


دل ای دل


دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای
محسن چاوشی و سینا سرلک
به نام : دل ای دل
سروده ی: باباطاهر
قسمتی از متن :

غمو درد دل مو بی حسابه
خدا دونه دل از هجرت کبابه
بنازم دست و بازوی تو صیاد
بکش مرغ دلم بالله ثوابه
سیاهی دو چشمانت مرا کشت
درازی دو زلفونت مرا کشت
به قتلم حاجت تیر و کمان نیست
خم ابرو و مژگونت مرا کشت

برای دانلود با کیفیت عالی اینجا  کلیک کنید
 

وای وای فای

بالاخره وای فایمون رو وصل کردیم
آخیش داشتم می مردم از بی اینترنتی
خخخ همیشه غصه می خوردم چرا حافظه ام کمه نمیتونم چیزی دانلود کنم
بعر رفتم یه رم 8گیگ خریدم
بعدشم قرارداد وای فای تموم شد اه
اینم که گرفتیم یه ماهه ست

تولدم مبارک

امروز تولدمه 

تولدم مبارک  ایشالله هزار ساله بشم عجیجم 


..

الان دیگه به سن قانونی رسیدم خخخ 

خو به درک 



میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ،

اخه تو تنها گل باغچه قلب منی....


تولدم مبارک 


-

میگن وقتی بارون میباره یا ماه رجب یا موقع اذان خیلی خوبه که دعا کنیم ولی من هیچ دعایی ندارم هیچ چیز نمی خوام هیچ چیز برام مهم نیست

چمدان

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است


این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است


قبل رفتن دو سه خط فحش بده،داد بکش


هی تکانم بده،نفرین کن و فریاد بکش


قبل رفتن بگذار از تهِ دل آه شوم


طوری از ریشه بکش ارّه که کوتاه شوم...

من ایرانی نیستم

من ایرانی نیستم

چون بجای درود
 میگویم سلام و بجای بدرود
 میگوییم خداحافظ

 من ایرانی نیستم 
چون روز کوروش بزرگ را
 نمیدانم (7 آبان ) چون این روز در
  تقویم کشور من ثبت نشده
 است
 ****
 من ایرانی  نیستم
 چون عربها به من آموختند 
به خوراک بگوییم غذا،
در حالی ک خودشان به
 ادرار شتر میگویند غذا و من هم
 تکرار میکنم
 *****
 من ایرانی نیستم 
چون عربها به من آموختند
 برای شمارش خودمان بجای
 تن از نفر استفاده کنیم که واحد
 شمارش حیوانات است
  
 من ایرانی نیستم
چون عربها به من آموختند
 که بجای گفتن واق واق سگ بگوییم
 پارس که نام وطنمان است
 *****
 من ایرانی  نیستم چون
 اعراب بمن آموختند بگوییم 
 شاهنامه آخرش خوش است
چون در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب
 شکست میخورند
 ***** 
 من ایرانی نیستم
چون بجای نشر و کپی این مطلب
 بیخیال از کنار آن گذر میکنم


کوری

دو شب پیش سرم تو گوشیم بود
بعد یه دقیقه بستمش و سرم رو از زیر پتو در اوردم
یه نگاه به پنجره کردم دیدم یه چیزی جلوشه
خوب که دقت کردم دیدم دماغمه
یه کم به خودم خندیدم اما بعد تعجب کردم دماغ؟
آخه دماغ آدم هیچ وقت جلوی چشمش نیست بعد هم دلیلش رو متوجه شدم
دلیلش این بود که چشم راستم نمی دید چشم چپم رو گرفتم دیدم بعله چشم راستم کور شده
البته نه کاملا سیاه بشه ولی وسط تصویر سیاه بود بغیه اش رو تار می دیدم
خیلی تر سیدم و مامانم رو بیدار کردم و بعد خواهرم بیدار شد
لامپ رو که روشن کردم بازم درست نشد و. همونطوری میدیدم
بعد بابام و آبجیم دادشون در اومد که چرا بیدارمون کردی و اصلا فکر نکردن شاین من کور شده باشم
منم الکی گفتم خوب شدم بخوابین ولی خوب نشده بودم
ولی فردا که بیدار شدم چشمم خوب شده بود ولی من اگه بمیرم اینا فقط به فکر خوابشونن والا

فکرت

قبلا هر. صبح که بیدار میشدم
با این فکر بیدار میشدم که یه روز از نبودنت گذشت
حالا می خوام با این فکر. بلند شم
که یه روز به رسیدنت نزدیک تر شدم