شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

خخخ

‏رفتیم عروسی دخترعموم، عموم اومد کنارم نشست گفت





این تمام پولیه که امشب میخواستم بریزم رو سر اینایی که میرقصن،




بگیرش فقط نرقص
 



1085

دلم میخواد یه مدت برای خودم و خودم زندگی کنم کاش میشد مگه نه؟ اوم

2go

دانلود جدید ترین نسخه 2go جاوا
برای دانلود اینجا  کلیک کنید

زندگی

زندگی هیچ گاه به بن بست نمیرسد.
کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم.
خدا که باشد ،
هرمعجزه ای ممکن میگردد.


مسیحا برزگر

 

1077

به به فاطمه خانم چطوری میبینم که بازم رو دست خوردی خخخ خاک عالم بر سرت ینی خاک عالم بر سرت با این شیوه رفتارت عه اصلا این چه وضیه دوس دارم هر جور دلم خواست رفتار کنم همینه که هست مشکلیه ؟ نموخوام .حس بدی دارم حوصله ام سر رفته خیلی اصلا حال ندارم درس بخونم . اصلا عاقا من نمیخوام حالم خوب باشه خدایا هنوز جا دارم هنوزم طاقت دارم تمومش نکن لطفا خدایا ... هه خیلی وقته تموم شد تو هنوز باور نکردی نفهم جان اخه روانی ... ولی باورم نمیشه رو دست خوردم تف به وجدان داشتن باید یه جوری میزدمش که راست نشه واقعا تف به وجدان داشتن اوف خیلی وضع درس خوندنم بده خیلی

یاد تو می افتم


دانلود آهنگ جدید هوروش بند
 به نام یاد تو می افتم

اجی


خوش امد میگم ورود دوست عزیز و اجیه گلمو 

به افتخارش دست و جیغ و هورااااا 


قیافشو


قیافه تو وقتی  انگشت کوچیه پات میخوره به مبل

اه اه

والا اهالی واشنگتن به تگزاسیا نمیگن شهرستانی
ولی اینجا بعضیا اصرار دارن
ایرانو به تهران و شهرستان تقسیم کنند



^_^

خدایا سیب خوردیم!
سیب زمینی سرخ کرده هاتو ک نخوردیم فدات شم+_+
آخه اینجا هم جا بود مارو آوردی


1068

نگران نباش عزیزم هر کسی جز تو برای من غریبه ست حتی خودم فقط تویی که اشنایی همه چیز تموم شد گل من همه چیز