شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

بت

انسان‌ها همیشه بت می‌ سازند

بعضی‌ها با سنگ و چوب

عده‌ای با باورهایشان

اولی ترسناک نیست

چون با یک تبر در هم می‌ شکند

ولی دومی

بلایی اسـت که هیچ جامعه‌ای از آن مصون نمانده اسـت

پس بشکن

باورهایی راکه از تو یک زندانی ساخته اسـت بی آنکه بدانی‌


تولدم تسلیت

امروز تولدمه 

تولدمو به خودم تسلیت عرض میکنم 

ایشالا که غم آخرم باشه

تولد سال بعدم رو نبینم انشالله

گلدون

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام گلدون

ترانه: حسین صفا / آهنگساز: محسن چاوشی 


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام گلدون

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 4.8 مگابایت]

 [دانلود با کیفیت 320 با حجم 11.9 مگابایت]


متن ترانه ی گلدون :

من یه گلدون پر از گل بودم
وزش چشم تو پاییزم کرد
عشق من! عشق به دست آوردنت
با همه دنیا گلاویزم کرد...

:-)


ناشنوا باش

 وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند....

پیوند

 

دانلود دکلمه ی زیبای علیرضا آذر به نام پیوند 

نشین و نسوز و نساز و ببین 

که حرفم پر از لحجه ی مرهمه 

برای تو و عشق واگیر تو

یه عالم صبوری کنم هم کمه

 

دانلود از اینجا

برگشتم

ولی این دلیل نمیشه که تو رو ول کنم

وبلاگ عزیزم من برگشتم