شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

محسن چاوشی

محسن چاوشی_راه دشوار 

محسن چاوشی _زندان 

امروز دو تا از آهنگای آقای چاووشی رو براتون گذاشتم
یکیشون خیلی قشنگه و اون یکی اصلا خوب نیست
البته این نظر خودمه
حالا ببینیم نظر شما چی باشه
روز خوش

دکلمه شعر بانو

دانلود دکلمه بسیار بسیار. زیبای شعر بانو از کیکاووس یاکیده

های بانو شوخی نکن
چشم خسته بسته می شود
قلب خسته می ایستد...

خیلی دکلمه زیبا ای بود مخصوصا با صدای آقای یاکیده پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید

برای دانلود اینجا کلیک کنید  

پا برهنه تا کجا دویده ای
که این همه گل شکفته است؟

open in new tob

سلاااام به همه بازدید کندگان نداشته خودم
من چن وقته یه چیزی کفش ! کردم گفتم به شمام نشون بدم
دیدین تو بعضی از این سایتا یا وبلاگا
به محض اینکه جایی کلیک میکنی دویستا صفحه ی چرت و پرت برات باز میکنن
که البته وبلاگ خودمم گرقتار همین بد بختی شده و نمی تونم درستش کنم مگه این که تم عوض شع
خوب حالا هر چی
یه راه با حال هست که این پنجره ها باز نشه اونم اینه که اگه توی چنین سایتایی رفتین کلیک نکنین !
فقط راست کلیک کنید و یا صفحه رو با انگشت نگه دارین و open in new tob رو انتخاب کنید
به همین سادگی و به همین خوشمزگی
اگه هم زیاد حرفیدم ! به بزرگی خودتان ببخشید
خدافظ

من خود ان سیزدهم


یا ر و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگرگوشه هم از شیر بریدی و هنوز
من بیچاره همان عاشق خونین جگرم
 
خون دل می خورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحبنظرم
من که با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
 
پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
عجبا هیچ نیرزید که بی سیم و زرم
 
هنرم کاش گره بند زر و سیمم بود
که به بازار تو کاری نگشود از هنرم
سیزده را همه عالم بدر امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم
 
تا به دیوار و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه ی معشوقه ی خود میگذرم
تو از آن دگری رو که مرا یاد تو بس
خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم
 
از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر
شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم
خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت
شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم
 
"استاد محمدحسین شهریار"

پ,ن.اقای محسن چاوشی این شعر بسار زیبا را به صورت ترانه ای گوش نواز در اورده اند که شنیدن ان خالی از لطف نیست 

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

ای بمیری لعنتی کشتی مرا با شعر هات

تا که خلوت میکنم با خود، صدایم میکنند

بعد، از دنیای خود کم کم جدایم می کنند

گوشه گیری، انتخابی شخصی و خودخواسته ست

پس چه اصراری به ترک انزوایم می کنند

مثل آتشهای تفریحم که بعد از سوختن

اغلبِ مردم به حال خود رهایم می کنند.

«ای بمیری! لعنتی! کُشتی مرا با شعرهات»

مردم این شهر اینگونه دعایم میکنند

احتمالاً نسبتی نزدیک دارم با خدا

مردم اغلب وقت تنهایی صدایم میکنند

مثل خودکاری که روی پیشخوان بانک هاست

با غل و زنجیر پایم جابجایم میکنند

لحظه

دانلود اهنگ بسیار زیبای احسان خواجه امیری به نام لحظه 


فقط چند لحظه کنارم بشین

یه رؤیای کوتاه، تنها همین

ته آرزوهای من این شده

ته آرزوهای ما رو ببین!

فقط چند لحظه کنارم بشین

فقط چند لحظه به من گوش کن

هر احساسیو غیر من تو جهان

واسه چند لحظه فراموش کن

برای همین چند لحظه، یه عمر

همه سهم دنیامو از من بگیر

فقط این یه رؤیا رو با من بساز

همه آرزوهامو از من بگیر

نگاه کن فقط با نگاه کردنت

منو تو چه رؤیایی انداختی!

به هر چی ندارم ازت راضیم

تو این زندگی رو برام ساختی

به من فرصت هم*زبونی بده

به من که یه عمره بهت باختم

واسه چند لحظه خرابش نکن

بتی رو که یک عمر ازت ساختم...





برای دانلود اینجا کلیک کنید



iStunt

بازی iStunt یک عنوان جذاب و اعتیاد آور از دسته بازی های ورزشی می باشد که با گرافیک قابل قبول خود و گیم پلی بسیار عالی ساعت ها شما را مشغول می کند. این بازی زیبا بیشتر بر اساس قوانین فیزیک بوده و شما با کنترل مناسب و به موقع شخص اسنوبورد سوار باید او را از مسیر تعیین شده به خط پایان برسانید.


برای دانلود اینجا کلیک کنید 


بازی کم حجم برای اندروید 

چه قدر خوشحال بود شیطان


چقدر خوشحـال بود شیطــان، وقتی سیب را چیدم؛

گمان می کرد فریب داده است مرا؛

نمی دانست

تو پرسیده بودی:

مرا بیشتر دوست داری

یا ماندن در بهشـــت را.


____

وجدااااااانن حیف این وبلاگ نیست نظر نداشته باشه ؟

برادری

آیین برادری و شرط یاری   
آن نیست که عیب من هنر پنداری  

آنست که گر خلاف شایسته روم   
از غایت دوستیم دشمن داری 

سعدی

 

بی کلام

موزیک بی کلام 


نه اسمشو میدونم 


نه تا حالا گوش دادمش 

همین جوری شانسی میزارم ببینم چی میشه 


دانلود از اینجا



اصلا همه تلاش من تو این وبلاگ اینه که مطالب کاملا بی ربط باشن 

شما هم یه کم بگردین شاید یه چیزیش به دردتون خورد 


اینم یه آهنگ بی کلام دیگه 


دانلود از اینجا


اینم نه اسمشو میدونم نه گوشش دادم