شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

^~^

عاغا امروز پسر خالمو دیدم بهم گفت چرا به من سر نمیزنی؟؟؟

دیدم کاملا حرفش منطقیه
با سر زدم تو دماغش^~^

94

امروز کنکور 94رو حل کردم میگفت بین 12تا 15هزار میشم منطقه 2 افتضاحه واقعا .زیستش سخت بود ولی خدایی عمومی ها رو خوب زدم دینی نود و چهار درصد...

عمومی ؟

امروز کلا خیلی حس بدی داشتم روز خوبی نبود دلم خیلی شور زد ولی به امید خدا ایشالله چیزی نمیشه
یه دینی حل کردم ریاضی سال 95 فک کردم درصدم خوب نمیشه ولی عالی شد ،نجومی ...84 درصد زدم خدایا وای فقط یه قدم تا 100 درصد مونده
دارم عین چیز ادبات می خونم امروز تاریخ ادبیات رو تموم کردم ولی هنوز کار داره یه سری حفظی مونده دیردز یه ممجموعه ادبیات زدم 70 درصد شد خوبه ولی میتونست بهتر شه حالا باید لغت و املا بخونم قرابت هم کار کنم ای جان
فردا میخوام پاشم یه کنکور کامل از خودم بگیرم ایشالله . زود پاشم صبحونه دلمه بخورم هووررررررااااا .تازه کلی شکلات منتظرمه
راستی کارنامه ام رو گرفتم یه افتضاحی به بار اومده بود که نگو قبول شدم ولی با آبرو ریزی تمام مجبورم کارنامه ام رو ببرم کافی نت جعل کنم با پینت
خودیگه زیاد حرف زدم خدافظ

چه راحت

دانلود آهنگ جدید امید جهان و شهاب بخارایی بنام چه راحت
Downlod New Music By Omid Jahan & Shahab Bokharaei Called Che Rahat
برای دانلود اینجا کلیک کنید 

درک


مُشکِل اینجاس 

هَمِه میخوان دَرک شَن؛

کَسی نِمیخواد دَرک کُنع

 


اشتباه بود

دوهفته مونده به کنکور لعنت به من که تمام مدت به فکر سال بعد بودم لعنت به من یه سال از عمرم با افکار اشتباهم تلف شد تموم مدت محکم سر حرفم بودم که سال بعد نه امسال حالا که فکر میکنم باید تو خونه بمونم هول ورم داشته اعصاب نمیمونه برام به نظرم فکر خوبیه که تابستون یه ترم برم کلاس زبان مامانم قبول میکنه ؟بعید میدونم . قلم چی رو نمیدونم دوباره میتونم بنویسم یا نه؟ بورس شدم عالی میشه اما اگه نشد تابستون قلم چی میرم پاییز سنجش .کلاس کنکور باید بین ریاضی و فیزیک انتخاب کنم فیزیک یک ملیون و دویسته از پسش بر نمیایم همون میرم ریاضی شنیدم 900تومن گرفتن زیست نمیرم خودم میخونم بهتره میدونی اگه امسال کنکور بدم بین دوازده تا پونزده هزار میام نهایتا اما رشته هایی رو که میارم دوس ندارم در بهترین صورت هوشبری .از پرستاری متنفرم.برم هوشبری ؟هوشبری بهتره اما آینده شغلی چی؟بیکار نمی مونم؟به نظرم معقول تره که واسه سال بعد تلاش کنم شاید دبیری زیست قبول شدم ولی خطر ناکه با اون پارتی بازی هاشون خدا رو چه دیدی شاید پزشکی ،دندونی،فیزیوتراپی ،چیزی قبول شدم سال دیگه. باور کن من خیلی باهوش بودم که با روزی سه چهار ساعت درس خوندن الان به اینجا رسیدم مردم روزی هشت - نه ساعت خوندن تازه رسیدن به این جایی که منم اگه روزی شیش ساعت بخونم پزشکی قبول میشم باورم کن فقط باید صبح زود بیدار بشم همین دانشگاه اصفهان ما داریم میاییم ...

پاییز

پاییز را
به هیچ می‌انگارد
دستی که دست‌های ترا دارد.

"سیدعلی میرافضلی"


حال من

حال من

 حال مریضیست که در کُشتن او 

 درد و 

درمان و 

طبیبَش 

همه همدست شدند ..

خر

گویند که عشاق جهان عقل ندارند....
یعنی تو خری،
من به مراتب ز تو خر تر....

"سمیه یزدانی"

قد کشیدم


قد کشیدم سر دوشم به لب ابر رسید
سر برآوردم و دیدم که چقدر الوندم

عهد کردم که اگر پای کسی فتحم کرد
قامتش را سر سبابه ی خود میبندم
 

یونان باستان

الهه ی «کی دمپایی دستشویی رو خیس کرددددددده» یونان باستان

 

...

بعد از. ظهر. یه سری به صفحات قبلس وبم زدم
حق داره انگار اینقدر طرفدار های وبلاگم کم شده
یه سری از دست نوشته هام رو خوندم
وای که چقدر لفظ حرف زدنم توی این دو سه ماه عوض شده خدا
چقدر با مزه و شاد بودم و بهم خوش میگذشت ولی حالا چی
هفته یه بار میتونستم ببینمش ولی حالا چی
میدونستم کجا پیدتش میکنم میدونستم میبینم حالا چی
الان یکی دو هفته ای هست از خونه نرفتم بیرون
دیگه اعصاب درس خوندن رو هم ندارم کلافه شدم
امروز که مامانم بد قولی کرد ولی فردا شده تنها هم برم باید برم
اصلا مگه من از یاران وفادار هموسو ام تا پای جان نگهبانی بدم تو خونه دزد نیاد
به درک بابا به درک لعنتی فردا جمعه ست
مطمعنم یه بهونه ای جور میکنن
مگه من زندونی اینام اصلا
الان اگه امتحانا رو در نظر نگیریم یه ماهه از خونه بیرون نرفتم
امروز یه آزمون از خودم گرفتم ولی بعدش کلا اعصاب درس نداشتم
اصلا نتونستم درس بخونم