شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

عمو زنجیر باف

دانلود آهنگ جدید چاوشی به نام عمو زنجیر باف

فقط اینجای آهنگو خوب دقت کنید
قشنگ برید تو عمق فاجعه
 

تازه داشتم میفهمیدم که فهم من چقدر کمه
اتم تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه
گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه
انجیر میخواد دنیا بیاد آهن و فسفرش کمه
عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم چشم من و انجیرتو بنازم
عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم چشم من و انجیرتو بنازم

بابا خواننده هامون دیگه زدن به سیم آخر...
خیلی آهنگش باحاله گوش بدین حتما
 

از اینجا  دانلود کنید

دبیران گرامی شیمی

قبل از امتحانات دی معلم شیمیم توی مدرسه بهم گفت
خانوم گفته باشم من بهت مستمر نمیدم باید خودت یه دهی بگیری قبول شی ها
منم گفتم من نیازی ندارم به مستمر تو ...
خلاصه خیلی بهم برخورد البته این همون معلمی نیست که قبلا راجع بهش نوشتم .
خلاصه منم از حرص خیلی شیمی خوندم
چند روز پیش ازش پرسیدم خانوم قبول شدم
گفت الا و بلا تو تقلب کردی هر چی هم گفتم قبول نکرد گفت قسم بخور
منم گفتم به گردنم قسم تقلب نکردم البته به گویش خودمون گفتم خیلی با نمک شد
هیچی دیگه کلاس منفجر شد
بعدم بهم گفت تو اصلا گیجی چطور تونستی امتحان نوزده و نیم ببری منم گفتم من گیج نیستم تقصیر تو هست که من از سال دوم تا الان نمی تونم شیمی یاد بگیرم بعدشم تو با چشمای خودت دیدی من تقلب کردم که تهمت میزنی
خلاصه زنده زنده خوردم معلمو بی خود کرده به من میگه گیج
ای ابالفضل علمدار نسل هر چی معلم شیمی روی کره زمینه رو منقرض بگردان الهی آمین

:-)

خود مرحوم بروسلی رقص پا رو وقتی اومد ایران از این شاطر نون لواشیا یاد گرفت






اونوقت ایرانیا میرن کلاس کنگ فو :)

-)

صورت بر دیوار

پیش رویت دگران صورت بر دیوارند
نه چنین صورت و معنی که تو داری دارند

  عجب از چشم تو دارم که شبانش تا روز
خواب می‌گیرد و شهری ز غمت بیدارند

 
"سعدی"

دبیر لعنتی...

خدا لعنت کنه اون آدمایی رو که از متلک زدن به دیگران لزت می برن
خو بگو حسینی لعنتی حالا من یه اشتباهی کردم تو باید شرف منو جلوی چهل نفر آدم ببری واقعا خدا ازت نگذره دبیر بیشعور
خیلی حالم بده اصلا ...جلوی اون همه آدم ...
خیلی خریت کردم که همون جا نکوبیدم تو دهنش
یک روز از عمرم مونده باشه باید تلافی کنم آخه واسه یه سوال مسخره...
بالا خره امتحانات دی تموم شد خدارو شکر ولی خو من اصلا حس خوبی ندارم ینی امروز اساسا روز من نبود خیلی بهم بد گذشت
دیشب ساعت سه و نیم یا چهار. بود خوابیدم الانم سرم داره گیج میره ولی خو یک سامورایی هرگز نمی خوابد
جمعه آزمون دارم باید فردا و پس فردا یه عالمه تست بزنم شاید این دفه یه کم بیشتر اومدم وگر نه با این وضع امسال امیدی بهم نیست
هه تازه این دبیره طوری منو سنگ رو یخ کرد که وقتی نیم ساعت بعد یه عطسه کردم همه کلاس شروع کردن به مسخره کردنم آخه بیشعورا عطسه مگه خنده داره اون قیافه عمه شماست که خنده داره...خیلی ناراحت شدم تازه یکیشون بهم گفت عافیت باشه منم جوابشو ندادم
واقعا نمیدونم بعضی ها با متلک گفتن و تحقی. بقیه می خوان به کجا برسن روانی های اختلال شخصیتی...
بی خیال بابا سرتون رو درد اوردم دیگه
خداحافظ

باغ وحش

یارو باغ وحش زد نوشت ورودی هزار هیچکس نرفت!!

زد ورودی پونصد هیچکس نرفت!!

نوشت ورودی مجانی همه رفتن داخل درو بست شیرو آزاد کرد گفت

 

 

پدرسگا  حالا خروجی۵۰ هزار تومن

مریض حالی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام مریض حالی با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Chavoshi – Mariz Hali


ترانه: حسین صفا , تنظیم: شهاب اکبری , ویولن: احسان نی زن

این آهنگ تیتراژ سریال سایه بان می باشد.


متن آهنگ چاوشی بنام مریض حالی :


نه جیک جیک مستانت نه سردی زمستانت رجوع کن به دستانت
که روز های بسیاری که ظلم ها روا کردی به دست های بسیاری
شبانه مرد گاریچی به خانه میکشد خود را
اگر که مادیان خسته اگر طناب هم پاره
درون مرد همواره کشیده میشود باری
مریض حالیم خوش نیست نه خواب راحتی دارم نه مایلم به بیداری
درون ما تفاوت هاست تو مبتلا به درمانی نه من دچار بیماری
کنار تخت میخوابم مگر هوا که بند آمد نفس کشیدنت باشم
تو روز میشوی هر شب و صبح میشوی هر روز تو خواب راحتی داری♫♫♫♫♫

خیال بافیت بد نیست خیال کن که خواهی رفت
همین که رفتی و مردم تلاش کن که برگردی
و در کمال خونسردی مرا به خاک بسپاری
زیاد یاوه میگویم گره بزن زبانم را زیاد از تو مینوشم بگیر استکانم را
بگیر هرچه را دارم ببخش هر چه را داری
مریض حالیم خوش نیست نه خواب راحتی دارم نه مایلم به بیداری
درون ما تفاوت هاست تو مبتلا به درمانی نه من دچار بیماری
کنار تخت میخوابم مگر هوا که بند آمد نفس کشیدنت باشم
تو روز میشوی هر شب و صبح میشوی هر روز تو خواب راحتی داری
تورا شبانه تا هر شب به روی شانه خواهم برد تورا شبانه خواهم مرد
شبانه های لب هایم لبانه های شب هایت شبانه های بیداری
چه بی قرار و سنگین بار به خانه میکشم خود را
چه بی گدار در قلبم زبانه میکشی خود را
من از تو سخت دلگیرم تو از که سخت بیزاری


دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

مثل عکس رخ مهتاب

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست

 آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست 


مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

 در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست


 آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد 

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست


 بی هر لحضه مرا بیم فرو ریختن است

 مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


 باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق

 وسکوت تو جواب همه مسئله هاست


 شعر از آقای فاضل نظری

کدام یک

خیلی وقت است که فراموش کرده ام


 کدامیک را سخت تر می کشم ؟


رنج !

انتظار !

یا نفس را . . .

خواب زده



دانلود رمان خواب زده 


ژانر :معمایی،عاشقانه واجتماعی داره والبته شاید کمی سیاسی.

 

 حجم: ۱.۲ مگابایت

 فرمت: Jar

 دانلود با لینک مستقیم

 

 حجم: ۱.۱ مگابایت

 فرمت: Apk

 دانلود با لینک مستقیم

 

 حجم: ۷۰۶ کیلوبایت

 فرمت: Epub

 دانلود با لینک مستقیم



خیلی رمان قشنگیه پیشنهاد میکنم بخونید 


هیچی

امروز کلا حس درس خوندن نداشتم
فردا امتحان زبان داریم
احتمال این که قبول شم هست ولی کم است این که نمره خوب بیارم که هیچ
ولی خو شاید مستمر کمکم کنه که اونم اینقدر غیبت دارم که بهم صفر هم نمیدن
الانم ساعت دو شبه درس که نمی خونم فقط موندم زیر پتو رمان میخونم
بگیر بخواب بابا فردا صبح واسه پنج دقیقه خواب بیشتر میمیری
اصلا خدایی جمعه روز مزخرفیه
امتحان فردا که داغون...
این ترم به خدا چنان امتحانا رو سخت کردن ینی امتحان نهایی و کنکور رو گذاشتن تو جیب چپ
پارسال معدل واسم مهم بود ولی این ترم فقط قبول شم بسه ...ولی خوبیش اینه امسال دیگه از شر مدرسه راحت میشم نه؟
شب به خیر

یا حق

______________________________________________________


الان دارم از امتحان میام بدک نبود 

تازه معلم زبانم رو تو خیابون دیدم بهم گفت چون زیاد غیبت داشتی و به کلاسم احترام! نزاشتی سه نمره از مستمرت کم کردم با اون نمرات خرابی که خودت داشتی...انتظار داشت بهش عجز و التماس کنم ولی من بهش  گفتم زیاد مهم نیست.آخیششش دلم خنک شد...