شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

۱۳۶۱

امروز خیلی دلم گرفته بود خودمم نمیدونم چرا ... اخه یک سال و اندی مدت زیادیه قبلن حتی فکرشم نمیکردم بتونم دووم بیارم خخخ همونطور که چهار سال نبودن رو تحمل کردم همونطوری هم چهار سال ندیدن رو تحمل میکنم اشکال نداره مهم نیست به من چی میگذره فقط همین که حالش خوب باشه کافیه...پیشنهادش رو رد کردم با عقل جور در نمی اومد نمی تونم همه چیزو ول کنم و برم میدونی دومی ها همیشه بدبخت ترین ها هستن

فرار مغز ها

این فرار مغزا واقعا بد دردیه و واقعا نارحت کنندست





مثلا من خودم یه بار فندوق می‌شکستم !!
مغزش رفت زیر کابینت کلی غصه خوردم

جوک

طرف برای آمارگیری اومده 

به بابام میگه چندتا بچه داری؟

 بابام میگه: یکی

  آمارگیره میگه: تو شناسنامه که اسم دوتا نوشته؟  

بابام میگه: ها اینومیگی؟

 این دکوریه هروقت اینترنت قطع بشه میاد تو هال یه دور میزنه و میره تو اتاق..! 

درهمین حد!!

خدا ازش نگذره

بالاخره کنکورمو دادم سر جلسه از مرآقب پرسیدم تا ساعت چند وقت هست گفت تا دوازده و بیست دیقه یهو ده دیقه گفتن برگه ها بالا شیمی نرسیدم بزنم لعنتی سوالاش اسون بود حد اقل سی چل درصد میزدم الان ده درصدم نمیزنم ...این حقم نبود خدا لعنتت کنه زنیکه عوضی خدا ازت نگذره .یه سال با زجر و بد بختی درس خوندم همش ب باد رفت

1337

به نظرت اگه نبودنت بهتر از بودنت باشه بهتره یا این که بود و نبودت فرق نکنه؟ به نظر من اولی