شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

یوهاهاها

استرس خر است 

حرف مفت نزن شرافتا 

بزن بر طبل بیخیالی

قبول شدن حق مسلم ماست

زیرا خدا با ماست

قبول شدن حق منه سهمه منه

سلامتی ابرو فابریکا

یا خدا خودت رحم کن

نوزده روز مونده به کنکور عین خر دارم درس میخونم صب تا شب هی میخونم درصدام پایین بالا میکنه خیلی استرس دارم نمیدونم چیکار کنم  این هفته نمیدونم چم شده افت کردم بیشتر از سر استرس.... امروز خواستم کنکور ۹۵ بزنم از استرس نتونستم .... به جهنم فردا میزنم به امید خدا ...من که تا جایی ک یادمه عین دخترای دیگه نبودم ب فکر قر و فر و ولگردی و خوشگذرونی باشم خدایا خودت شاهد باش تا جایی که یادمه همیشه یا در حال زحمت کشیدن بودم یا درد کشیدن ...خدایا خودت بهم رحم کن امسال قبول شم ...لامصب کنکور عین یوم الحسرت میمونه که همه میگن کاش بیشتر میخوندم ...اما من تلاش کردم ...هعی

خدایا مرسی دمت گرم 

۱

خدایا نذار اینجوری تموم بشه میدونی ک هیچ وقت خودمو نمیبخشم

۱۳۱۱

امروز کنکور ۹۱ رو دادم خیلی عالی بود زدم تخمین رتبه میگفت پنج هزار میشی البته نمیشه اعتماد کرد خوبه شاید به پزشکی رسیدم شایدم تربیت معلم که خیلی دوسش دارم اما هدفی که منو تا اینجا کشونده چی میشه؟ هیچی باو من اخرین چیزی ام که میتونه مهم باشه در درجه اول برای خودم مهم نیست پوستم کلفت شده دیگه از زخما...شب قدر خیلی دعا کردم که...اووو خیلی چیزا هعی خدا خودت هرچی صلاح میدونی همون