شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

۱۳۹۸

وقتی گذشته هات میشه آرزوت 

دیگه آرزو های گذشتت رو نمیتونی آرزو کنی 

هرچی جلو تر میرم بد تر میشه

 خدایا لطف نکنی نابود میشم خدایا بغلم کن خیلی محتاجم به کمکت 

چه عدد باحالی خورد اون بالا خخخ


۱۳۹۱

قبلن همش میپرسیدم چطور میتونی... 

حالا میپرسم چطور میتونم؟ 

کجا گم شدیم یهویی؟  هه

میدوزم


هرکس جای من بود، میبرید...

اما من میدوزم،

چشم هایم را به امید..........


...

کلا از نوشتن پشیمون شدم حالا خونه امنم هم دیگه امن نیست اخ که چقد وبلاگم قشنگ و دوس داشتنی بود

اوففف

از رتبه م که کلن راضی نبودم اه تف به این شانس من ای خدا بیا من بزنم تربیت معلم قبول بشم یا خدا بیا و من قبول بشم تربیت معلم ای خدا...به خدا وایسم  سال بعد دق میکنم از پرستاریم که متنفرم اه...ای خدا یعنی میشه من دبیری زیست قبول بشم...هی

ریکاوری

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم ابراهیمی به نام ریکاوری

ترانه سرا: میثم ابراهیمی / آهنگساز: منصور فرهادیان

تنظیم، میکس و مستر: مسعود جهانی


دانلود آهنگ ریکاوری از میثم ابراهیمی Meysam Ebrahimi 

دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.5 مگابایت

۱۳۷۷

اخ که مثل زبونم دستمم بند اومده دیگه نای نوشتنم ندارم من که کسی رو ندارم فقط خدارو دارم ...مادرش رو هم شاعر کرده  هه ‌. خوش به حال اون کسی  که مینویسه و پاک نمیکنه  من که از ترس اینکه کسی ببینه جرئت ندارم بنویسم فقط اینو بدون خانم که ما شبیه همیم هردو به یه اندازه... هه فرقش این بود که واسه تو دختری کرد و واسه من دشمنی لعنت رو هم من به خودم باید بفرستم نه به دخترت ، هه

دختر مهر و ماه من!

یه مادر برای فرزندش اینطوری نوشته بود که خیلی به دلم نشست


دختر مهر و ماه من!

جان من!دیگر از این عزیزتر ندارم برای تو

ای باغ باران زده ی رویاهام!

به روی ماهت که نگاه می کنم

انگار چیزهایی را در وجودت جا گذاشته ام

در چشم های مشکی ات شوق زندگی را

در صورت مثل ماهت مهربانی را

و در لابلای گیسوان ابریشمی ات 

زیباترین خاطراتم را

در تو تمامِ من 

جا مانده است.

ای بهار زندگی!

سبز باش و مهربان بمان برای من.

۱۳۷۶

دیشب خیلی خواب بدی دیدم خیلی نگرانم از اون خوابای صادقه بود که واقعا جای نگرانی داشت خدایا به خیر کن صب کلی ایته الکرسی خوندم نمیتونم نگران نباشم ولی خب نمیشه نگران باشم ایمان به امانت داری خدا اجازه نمیده. خدایا خودت رحم کن خدایا خودت به خیر بگذرون بهش رحم کن خواهش...خواب دیدم لباس سیاه پوشیده بود و داشت به طرز وحشتناکی با دوستش میرقصید قبلنم این خوابو دیدم وحشتناکه دیشب توی خواب حس بدی داشتم.امروز به همون د‌وستش پیام دادم اما جواب نداد خدایا به خیر بگذرون

یادداشت

27\3\98========1332

ایت


قشنگ کشیدمش دوستان ؟

 اسم ایشون ایته 

ایت با دوستام آشنا شو

مسافرت فقط اونجاش که میای خونه ولو میشی رو فرش بعد میگی هیچ جا خونه خود ادم نمیشه

روزای پررنگم

فردا قراره با برادرم برگردم خونه 

 غر نزن دیگه فاطمه خوش گذشت 

برم خونه حتما میخوام برم ورزش 

خیلی بد تیپ شدم اصلا میخوام اعتصاب غذا بکنم

وای به نظرت قبول میشم؟

قبول نشم دق میکنم ب خدا اه شیمی لعنتی

یه گردن بندی خریدم انقده خوجگله

واسه مامانمم انگشتر گرفتم خخ

یاد پولایی که خرج کردیم می افتم یه جوری میشم

خسیس نباش دیگه