شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

اوففف

از رتبه م که کلن راضی نبودم اه تف به این شانس من ای خدا بیا من بزنم تربیت معلم قبول بشم یا خدا بیا و من قبول بشم تربیت معلم ای خدا...به خدا وایسم  سال بعد دق میکنم از پرستاریم که متنفرم اه...ای خدا یعنی میشه من دبیری زیست قبول بشم...هی

نظرات 4 + ارسال نظر

ان شاء الله - مضطرب نباشید.

ان شاءالله همان چیزی که می خواهید قبول میشید.

بعضی از افراد مشکلات خیلی به مراتب بزرگ تری دارند. مثل بیماری، مشکلات خانوادگی شدید، گرفتاری مالی و ...

این موردی که فرمودید به حمدالله چیزی نیست.

من آرزو کردم برای شما که رشته مورد علاقه تون قبول بشید.

عزیزم.. ان شاالله هر چی خیره برات پیش بیاد

انشالله

E 1398/05/21 ساعت 09:34 http://bbaroonii.blogfa.com/

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز.
خلاصه عید قربان مبارک دیگه ^_^

+الهی بهترینا برات پیش بیاد...

سلام خوبی انشالله
اشکال نداره

ممنون عزیزم خودت خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد