شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

الاغ

مرد=خواب+خوراک+کار+درآمد

الاغ=خواب+خوراک+کار

پس:

مرد=الاغ+درآمد

درنتیجه:

مرد-درآمد=الاغ


لطفا گوسفند نباشید

دانلود کتاب لطفا گوسفند نباشید

نسخه جاوا

دانلود ازاینجا 

زیبا ترین و ماثر ترین کتاب روانشناسی که خوندم

خیلی قشنگ و عالی هست

هر یک جمله اش میتونه راه زندگیتو عوض کنه

روز خوش

دندونم

سلام
فردا یه روز وحشت ناکه نوبت دندون پزشکی دارم میخوام دندونم رو بکشم
دندونم هم شکسته و هم عفونت کرده البته دردی حس نمی کنم چون قبلا عصب کشی شده راستی قبل از این که عصب کشی بشه یکی دو بار پرشده بود تازه کلی باهاش خاطره قشنگ دارم
این همون دندونیه که در سخت ترین روز های زندگیم و در روز هایی که بدترین اتفاق زندگیم افتاده شروع کرد به درد کردن و به مدت دو سه ماه به طور وحشت ناکی درد کرد و درد روحیم رو 25برابر کرد
یه روز مامانم پول عصب کشیش رو کنار گذاشت تا نوبت بگیره اما کیفش رو زدن و مجبور شدیم دو سه هفته صبر کنیم خخخخ تازه قضیه به این جا ختم نمیشه
عصب کشی در دو مرحله بود و طوری بود که توی دی ماه افتاد و باعث شد با کمال آبرو ریزی جغرافیا 16به پایین ببرم البته جغرافیای دوم دبیرستان رو میگم فک نکنید راهنمایی هستم
خخخخ وای الان تازه متوجه شدم فردا از شر چه موجودی قراره خلاص شم اوه تازه فردا قراره عامل همون اتفاق وحشت ناک رو دوباره ببینم
آخ آخ آخ دندونه داره درد میگیره اوه ...ولش کن بابا اگه بخوام بگم تا صبح باید بنویسم آخه کی با دندونش اینقده ماجرا داره؟

دخترک گدا

مهندسی دختر زیبایی دید که با پدرش گدائی میکرد
 

از پدرش دختر را خواستگاری کرد


پدرش گفت 


اگه دختر من را میخواهی باید سه روز با من گدائی کنی تا به دخترم نگویی گدا  


مهندس بعد از مدتی فکر کردن قبول کرد 


روز دوم گدایی، دخترک دید مهندس گریه میکند  علت را پرسید


  مهندس گفت بخاطر خودم گریه میکنم


 که چندین سال تو شرکت عسلویه وقتمو تلف کردم 


خخخخخخخ

یادت باشه

همیشه یادت باشه

این مهم نیست چند بار تو زندگیت زمین خوردی

مهم اینه که چند بار تونستی بلند بشی



از تنهایی گریه مکن

دانلود آهنگ بسیار. زیبای سالار. عقیلی

به نام:از تنهایی گریه مکن

دانلود ازاینجا 

قسمتی از متن آهنگ:

ای دل دیوانه دل من لبریز بهانه دل من
در خلوت خانه دل من ازتنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
از تیرگی زندگی ام چون سرشار از خستگی ام
از عادت دل بستگی ام از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
باید دلگیرم مکنی از دنیا سیرم نکنی
چون گریه زنجر غم است بنده زنجیرم نکنی
دریا بودم دیوانه شدم بی تو چون بی راهه شدم
سایه من تصویر تو شد چون قلبم درگیر تو شد چون قلبم درگیر تو شد...

سخت ترین زلزله ها

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را
تا زودتر از واقعه گویم گله ها را

چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
در من اثرِ سخت ترین زلزله ها را

پر نقش تر از فرشِ دلم بافته ای نیست
از بس که گره زد به گره حوصله ها را

ما تلخیِ "نه" گفتنمان را که شنیدیم
وقت است بنوشیم از این پس "بله" ها را

بگذار ببینیم بر این جغد نشسته
یکبار دگر پر زدن چلچله ها را

یک بار هم ای عشقِ من، از عقل میندیش
بگذار که دل حل بکند مسئله ها را

 
محمد علی بهمنی

چرا؟

سلام
چند وقت پیش داشتم به این فکر میکردم
من چرا به دنیا اومدم ؟
ما چرا به دنیا اومدیم؟
چرا وجود داریم؟
خدا چرا ما رو درست کرد در حالی که نیازی نبود بهمون؟
راستی من انسان هستم یا فقط آدم هستم؟
گیج شدم شدیدا
من قراره چی باشم
یه هیولا مث هیتلر
یه آدم خوب ،یه فرشته؟
شایدم قراره هیچی نباشم
تا حالا دل چند نفرو شاد کردم؟
دل چند نفرو شکوندم؟
چند دل دیگه؟
کی از من خوشش میاد؟
تاحالا تونستم به کسی کمکی بکنم؟
استامینیفون از کجا میفهممه که ما کجامون درد میکنه ؟
راستی فردا رفتم بازار بجز دفترچه قرار بود چی بخرم؟
اسم اون پسره تو گارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی چی بود؟
وااااااای خدا فکر کنم ترمز بریدم
زاستی آینه چه زنگیه؟

گلم گر نیستی خارم چرایی



فلـــک در قصــــد آزارم چــــــــرائی
گلم گر نیستی خـــارم چـــــــرائی

تــــو کــــه باری ز دوشـم بر نداری
میـــــان بار ســـــــربارم چــــــرایی
 



بابا طاهر

-

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
f

اینم از عروسیه امشب

سلام
چطورید دوستان؟ الان ساعت یک شبه یه شب مهتابی با ماه کامل و قشنگ
همه خوابن الان
خیلی دلم برای بخاری تنگ شده
این کولره همش سرو صدا می کنه ای بابا سرم رفت
نمی دونم چرا بابام امسال گرمایی شده همش میگه کولر. باید روشن باشه
امشب همسایمون عروسی داشتن
گفتم امشب تا ساعت حد اقل دوازده بزن بکوب هست
ولی نمیدونم چرا ساعت ده تموم شد
من عاشق بزن بکوبم
کلا خیلی آدم بی خیالیم
البته اینقدر خیال کردم که بی خیال شدم
تا چن وقت پیش شب تا صبح غصه می خوردم و گریه
حالا شب تا صبح وبلاگ بازی می کنم
دنیا ارزش غصه هام رو نداشت

محل غافل گیری

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ! 

ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ

ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !

ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ که محل غافل گیریه

.


کولرگازی و آبی با برق کار میکنن!

اره برقی با بنزین کار میکنه!

سه تار ۴ تا تار داره!

هفت تیر ۶ تا تیر داره!

صائب تبریزی هم اصفهانیه!

کارت عابر بانک

کارت عابر بانکم گم شده بود رفتم بانک بسوزونمش


بانکیه گفت:
با این میانگین حسابی که شما داری به نظرم برو خودتو بسوزون
چیکار به کارتت داری؟