شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

:(

شلوغ پلوغ عزیزم خیلی برام سخته توی بلاگفا ادامه بدمت 

انقده بهت وابستم که نگو

انقدر که با تو راحتم نمیتونم با وبلاگ یا شخص دیگه ای راحت باشم ...اوووف چیکار کنم؟

وبلاگ عزیزم متاسفم من یه وبلاگ دیگه توی بلاگفا ساختم ولی میترسم چیزی توش بنویسم و یه شروع جدید داشته باشم برام سخته 

۱۴۰۴

وبلاگمو بازم زدم عقب نوشته های قبلیم رو خوندم قبلا هم اینکارو میکردم ولی تاحالا اینقده از گذشتم متنفر نبودم بله درسته از گذشتم و همه ی اتفاقای خوب و بدش متنفرم از هرکسی که به گذشتم مربوط میشه متنفرم از هرتصمیمی که گرفتم درست یا غلط بدم میاد از این که پشت پرده حرف بزنم بدم میاد من چیزی از خدا خواستم و خدا گفت بهت میدمش ولی انقده دیر کرد که اگه الان بهم بده قبول نمیکنم جدی از ته دل از ارزوهای گذشتم متنفرم عصبی نیستم جدی از ته دل دیگه نمیخوام کم کم دارم تصمیم میگیرم گذشته رو کامل ول کنم و یه بار دیگه متولد بشم میخوام کلن فرمت کنم دوباره بنویسم شایدم شلوغ پلوغ رو توی بلاگفا ادامه دادم حالا معلوم نیس

نقاشی امروز


چطوره دوستان؟ وای چطور تا حالا به ذهنم نرسیده بود از پودر استفاده کنم خخخخخ

ولی خدایی خوشگل شده نه؟ 

1401

وبلاگمو خیلی دوس دارم میتونم بگم بهترین دوستمه ولی چیکار کنم که داغون شده میتونم توی یه سرویس دیگه ادامه بدمش میتونم یه جای دیگه بنویسم یه جایی که میتونه نماد فردا باشه نماد اینده ای که از گذشته مستقله ینی میشه گذشته رو کامل فراموش کرد ؟ میشه یهویی دوباره شروع کرد و همه چیزو ول کرد؟ یه دلم میگه چطور میتونی بهترین دوستت رو ول کنی اونم فقط به خاطر این که ظاهرش رو از دست داده ...چطور میتونی همه ی چیزایی که دوستشون داشتی رو ول کنی و دوباره شروع کنی چطور میتونی فراموش کنی همه زحمتایی که پای کنکور کشیدی رو فراموش کنی و یه کنکور جدید رو شروع کنی کنکوری که تغریبا قبولی محاله محال . این یه جنگ نابرابر بود عادلانه نبود عادلانه ها خیلی وقته تموم شدن نامرد شدن اگه قبول نشم بعید میدونم بتونم با اون همه زخم زبون و سر افکندگی کنار بیام تنها کسی که میتونست نجاتم بده انگار قصدش رو نداره ☺

فردا

کسی هرگز نمی داند 

چه سازی می زند فردا


  چه می دانی تو از امروز

 چه می دانم مــن از فردا


  همین یک لحظه را دریاب

 که فردا قصه اش فرداسـت

دانلود یه اهنگ هندی خیلی توپ 

خیییییلی باحاله خخخ

دانلود از اینجا

الناز شاکردوست خخخ


نقاشیم از پوستر فیلم شبی که ماه کامل شد

بچه ها چطوره نقاشیم شبیه الناز شاکر دوست شده؟