شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1696

شلوغ پلوغ جان خودت میدونی هنوز دوستت دارم اما اینم خوب میدونی که چطوری با زجر گذشتی ای مردشور این زندگیو ببرن که یه نفس راحت سهم من نشد تفففف 

بیستون


دانلود آهنگ لری امیر رحمان خسروی بیستون 

با کیفیت خوب(۱۲۸)

متن اهنگ:

 

ه چی داری که برگ و بار ناره
مه چی ساز اشکسه که تار ناره
جوواوم کردیه مه حرفی نارم
دل بی طاقتمه عار ناره
وکه گوت عاشقی خو نی درو نی
درو نگوت ولی وحرف او نی
بیا شرطی بنی چی شرط خسرو
تا اسبی کوه نه بکم بیستونی
بیا امشو حلالم کو که میرم
که ده خین دله خوم سیر سیرم
مه شاخم شاخ شاخه اوریا بی
تو کردی وه لوخنه سر و زیرم
چنی سخته سلام بی جواویی
بسوزی قلب ده صد جا کواویی
منی وفا ده کی میکی عزیزم
ده دنیایی که ها ری شاخ گاویی
مه دلسردم زمسونم بهارم
هنی مشکل گشایی وا تو دارم
نسیمی دت بیا بوره وه بختم
ده زیر برف چن ساله درارم

برای دانلود کلیک کنید

 


لیلا

 

دانلود آهنگ مسیح و ارش به نام لیلا

متن اهنگ :

این همه حرف در اومده بگو دروغه اینا بگو لیلا

همه الان مجنونن و مثه من میشه پیدا کی میشه لیلا

لیلا من بد زخمی شدم من همون حرفی شدم

که توی سینه ی آه موندش و لب تر نکردم

 

برای دانلود کلیک کنید