شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

-

بعضی وقتا صبرکردن سخت میشه انصافا
بعضی وقتا تحمل هم حدی داره

پاییز


چقدر با احساس از پاییز حرف میزنین، 


من فقط منتظرم پاییز بیاد 


چون نارنگی پوست کندنش راحته

یه سری آدما هستن

یه وقتایی یه آدمایی توی زندگی پیدا میشن
که آدم هرچی خدا رو شکر کنه واسه وجودشونتو تو زندگی کمه
یه سری آدما هستن که آدم یه آرامش خاصی پیدا می کنه از رفتارشون
یه سری از آدما هستن که حتی عصبانیتشون هم قشنگه
یه سری آدما هستن که هر چه قدر باهاشون وقت بگزرونی بازم کمه
یه سری از آدما هستن که حرفاشون که یادت میفته بی اختیار لبخند میزنی
یه سری از آدما هستن که حتی وقتی هم که پیششونی گاهی براشون دلتنگ میشی
خدایا یه سری از آدما هستن،کاری کن که همیشه باشن

دوست داشتم

دانلود اهنگ دوست داشتم

 از محسن چاوشی 

برای دانلود اینجا کلیک  کنید 


متن آهنگ:


و این فکر بودم که با هر بهونه یه بار آسمونو بیارم تو خونه

حواسم نبود که به تو فکر کردن خود آسمونه خود آسمونه

تو دنیای سردم به فکر کردم

که عطرت بیاد و بپیچه تو پارچه

بیای و بخندی تو باز خنده هاتو

مثل شمعدونی بزارم رو طاقچه

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حال داره

تو و خاک گلدون با هم قوم وخویشین 

من و باد و بارون با هم رفیق صمیمیم

از این برکه باید یه دریا بسازیم

 یه دریا به عمق یه عشق قدیمی

دوست داشتم با تموم وجودم

غزیزم هنوزم تو رو دوست دارم

الهی همیشه کنارتو باشم

الهی همیشه بمونی کنارم

به تو فکر کردم به تو آره آره

به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره

به تو فکر کردن عجب حال داره

:-)

 

اینروزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !

.
یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه 

 

که چون فرهاد باید شست دست از جان شیرینم


ز دستم بر نمی‌خیزد که یک دم بی تو بنشینم 
بجز رویت نمی‌خواهم که روی هیچ کس بینم 

من اول روز دانستم که با شیرین درافتادم 
که چون فرهاد باید شست دست از جان شیرینم 

تو را من دوست می‌دارم خلاف هر که در عالم 
اگر طعنه است در عقلم اگر رخنه است در دینم...  



سعدی

وایارلس

۳ روز میشه پسورد وایرلس رو عوض کردم هیچ همسایه ای تحویل نمیگیره !


دیگه جواب سلامم رو هم نمیدن…


امروز همسایه بقلی داشت به اون یکی میگفت :نامرد گدا 



نذاشت اون سریاله رو کامل دانلود کنم !!

اخلاقم

 

 اگه یه  روز یکی از دوستام بدش از اخلاقم بیاد 

ترجیح میدم دوستم رو عوض کنم بجای این که اخلاقم  رو عوض کنم


پنجره های باران


دانلود آهنگی از  احسان خواجه امیری


 به نام میوه ممنوعه (میشه خدا رو حس کرد )


برای دانلود کلیک کنید  

.

از فلافل تا کنکور!

سلام چطورین؟چه خبر ؟ امروز چطور بود ؟ واسه ی من که بد نبود انصافا تمام روز رو بیکار گشتم خیر سرم کنکوری ام مثلا . جمیعا یک و نیم ساعت بیشتر درس نخوندم امشب ینی آب ببرتت با این وضعیت درس خوندنت بد ازظهر رفتیم خونه ی یه خانومی که گوشه خونش یه گرامافون داشت بعد من و خواهرم چهار ساعت سرش با زبان اشاره بحث کردیم.خواهرم می گفت این تزیینیه ولی من میگفتم واقیه و واقعا هم واقعیی بود چون خودم دیدم یه فلش هشت گیگ زده بود روش تازه رادیو هم داشت و کاست هم می خوند ولی خواهرم زیر بار نرفت بعدش با مامانم و آبجیم رفتیم سلف سرویس جاتون خالی عین چوب می موند. فلافلاش و دقیقا مزه چوب میداد ترشی هم که چه عرض کنم...گوجه هاش هم نیمه گندیده بود .تازه من و خواهرم یه سوتی دادیم و بلد نبودیم در ظرف فلافلا رو باز کنیم بهش گفتیم چطور باز میشه مرده عوضی بهمون خندید و گفت از اون طرف باز میشه .خیلی هم غذاش خوب بود مسخره هم می کرد الان هم ترس خدا و بنده برم داشته که بعد مهر با این حجم غول آسای مطالب چطوری کار کنم اصلا سابقه نداشته من از چیزی بترسم ... دیگه سرتون رو درد نیارم خدا حافظ

جن زده



دانلود کتاب ترسناک جن زده 


خلاصه داستان:


داستان از ده سال پیش شروع میشه … اتفاق نامعلومی که ده سال پیش افتاده زندگی امیر رو عوض میکنه… امیر احساسات عجیبی داره… کابوس های غیرعادی و حالت های غیرعادی… حس میکنه چیزی داخل بدنش وجود داره که به ده سال پیش مربوط میشه… اما چیزی از ده سال پیش به یاد نمیاره در پی این اتفاقات نامزدش به طرز فجیعی کشته میشه و…


دانلود نسخه جاوا _پرنیان 


دانلودنسخه اندروید 


دانلود نسخه pdf 


خودم کتاب رو خوندم بد نیست قشنگه توصیه می کنم بخونیدش