شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

پرواز در قفس

دانلود آهنگ پرواز در قفس 


از گروه کاکو بند 


برای دانلود اینجا کلیک کنید



دانلود آهنگ خیابونا محسن یگانه


دانلود آهنگ زیبای خیابونا از محسن یگانه 

برای دانلود اینجا کلیک کنید 


متن آهنگ 


از این خیابونا هر وقت رد میشم

دیوونه تر میشم بی حد واندازه

باور کن این روزا هر چی که میبینم

فکر منو داره یاد تو میندازه

از این خیابونا حیرون و سرگردون

هر روز رد میشم

فک می کنم کم کم دیونه بازی رو

دارم بلد میشم

 

انگار قدمام به این خیابونا

وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است

انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا

حتی خیابونم از قدمام خسته است

تو این پیاده رو

بین همین مردم

با اشتباه اما

خیلی تو رو دیدم

این که چرا نیستی

من این سوال و از

هرکس که میدیدم صد بار پرسیدم

وقتی حواس تو درگیر رفتن بود

بیهوده جنگیدم تو از همون اول

منو نمیخواستی من دیر فهمیدم

انگار قدمام به این خیابونا

وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است

انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا

حتی خیابونم از قدمام خسته است

یه آهنگ شانسی

سلام
امروز داشتم همینجوری توی یادداشت های چرک نویسم دنبال یه عکس میگشتم
که اتفاقی به یه لینک برخوردم
یه آهنگه چون توش نوشته بود nex1music
منم همینجوری شانسی بزارمش ببینم چی میشه
البته خیالتون راحت باشه اگه میخواید دانلود کنید اینو یا چیز دیگه ای رو
چون من هر چی میزارم اول خودم دانلودش میکنم
برای دانلود اینجا  کلیک کنید
روز خوش

نان و گل


نام کتاب


نان و گل 


نویسنده 


محسن مخملباف


توضیحات:


فیلم نامه ای راجع به پسری گلفروش به نام عیسی 


من خودم خوندم خیلی جالب بود 


حتما دانلود کنید 



برای دانلود کتاب نسخه pdf 


اینجا کلیک کنید