شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

پا به پای تو

ا دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام پا به پای تو با بالاترین کیفیت

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

متن آهنگ:

♫♫♫♫♫
پا به پای تو رامو رامو گم کردم گم شدم اما بر نمیگردم
بی تو لبخندم سرد و سنگینه ما کنار هم آرزوم اینه
که چشات هر شب مال من باشه صبح پاشم و چشمات رو به من واشه
هرچقدر نیستی از خودم سیرم بی تو دلتنگم بی تو میمیرم
پا به پای تو غم و دادم رفت بد دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غم و دادم رفت بد دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد گرمی دستات منو خوابم کرد

عنوان بی عنوان

سلام
چطورین ؟چه خبرا؟
دارم فکر می کنم اما نه حرفی دارم برای گفتن
نه مطلب خوبی دارم واسه گذاشتن
امروز یه روز کاملا عادی بود
اتفاقی هم نیفتاد
اصلا مگه هر روز قراره اتفاقی بیفته؟
راستی دوس دارم بدونم
تویی که الان داری اینو می خونی
الان بهترین اتفاقی که میتونه برات بیفته چیه ؟
چیزی که واقعا الان خوش حالت میکنه چیه؟
برام بنویس

زبان

همه مردم جهان 


شاید به یک زبان حرف نزنند 


اما 

همه به یک زبان گریه می کنند 


و به یک زبان می خندند


بین مردم فرق نگذاریم


.

جوک

اولین باری که بابام میخواس منو تو خونه تنها بذاره گفت نترسیا!فرض کن من اینجام.

.


آقا من تا صب هی میدیدم بابام وسط خونه واستاده هی پشمام میریخت

نقاشی


اینو خودم کشیدم 


 قشنگه ؟

2go


دانلود شبکه اجتمایی 2go 
برای موبایل های جاوا 
بالاخره بعد یه عمر یه شبکه اجتمایی برای گوشی های جاوا پیدا کردم 
شاید به پای برنامه های اندروید نرسه ولی بدک نیست 
تقدیم به همه بدبخت هایی که گوشی اندروید ندارن (مث خودم)

سکوت

هرچه کردی سکوت کردم
هرچه گفتی سکوت کردم
هرچه آزارم دادی سکوت کردم
هرچه مرا شکستی سکوت کردم
هرچه صدای خورد شدنم را شنیدم سکوت کردم
اما
کاش میفهمیدی
همیشه سکوت نشانه رضایت نیست
کاش
یک بار هم می دانستی که چرا سکوت کردم

دانی مسلمانی به چیست ؟

واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟


صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت،هم کلید زندگیست 


گفت: "زین معیار اندر شهرما

یک مسلمان هست آن هم ارمنیست

زمین گرد نیست

زمین گرد نیست 


اگر زمین گرد بود پس چرا 


ما به هم نرسیدم ؟


یه سوال

    یه سوال دارم


    چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگ خاکش سیاهه !؟

    ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگ خاکش سفیده !؟

خاکستر پروانه

از سر خرده جان، سخت دلیرانه گذشت
آفرین باد به پروانه که مردانه گذشت
در شبستان جان عمر گرانمایه دل
هر چه در خواب نشد صرف به افسانه گذشت
لرزه افتاد به شمع از اثر یکرنگى
باد اگر تند به خاکستر پروانه گذشت
ماجراى خرد و عشق تماشاى خوشى است
نتوان زود ازین کشتى خصمانه گذشت
منه انگشت به حرف من مجنون زنهار
که قلم بسته لب از نامه دیوانه گذشت
مایه عشرت ایام کهنسالى شد
آنچه از عمر به بازیچه طفلانه گذشت
دل آزاد من و گرد تعلق، هیهات
بارها سیل تهیدست از این خانه گذشت
گرد کلفت همه جا هست به جز عالم آب
خنک آن عمر که در گریه مستانه گذشت
شود آغوش لحد دامن مادر به کسى
که یتیمانه به سر برد و غریبانه گذشت
دل آگاه مرا خال لبش ساخت اسیر
مرغ زیرک نتوانست ازین دانه گذشت
عقده اى نیست که آسان نکند هموارى
رشته بى گره از سبحه صد دانه گذشت
عقل از آب و گل تقلید نیامد بیرون
عشق اول قدم از کعبه و بتخانه گذشت
یک دم از خلوت اندیشه نیامد بیرون
عمر صائب همه در سیر پریخانه گذشت  

.

من و تنهایی

  همه در دنیا کسی دارن برای خودشان 

” خسرو “و ” شیرین ”

 ” لیلی “و ” مجنون ” 

” رامین ” و ” ویس ” 

” پیرمرد ” و ” پیر زن ” 

” تو ” و ” اون ” 

” من ” و ” تنهایی ”