شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

بودن به سبک آدمی مرده

چشم و امید من
نبود من
بودن به سبک آدمی مرده
بودن به شکل تو
به شکل من
سرخوردگی های دو سرخورده ....
رخت و لباسم عین بدبختیم
فردا همه عین سگ تماشایی
تو خواب دیشب خواب فردا بود
دیگه چه رخت و بخت و فردایی....

"علیرضا آذر"

دمشون گرم

آدمـــایی که هر روز
حــــــــالتو میپـــــــرسن
زیـــــــــادن …
ولــــــی دم ٍ اونـــــــایی گــــــرم
گه میتـــــونی بشـــــون بگـــــــــی :
” خــــــــــوب نیستـــــــم … ”



1169

فکر این که چقدر مونده و چه روزایی که باید صبر کنم اذیتم میکنه زمان که بگذره کم کم همه چیز پوچ میشه ... قبلن واقعا درک نمیکردم کسایی که فلسفه پوچ گرایی دارن ولی کم کم خودمم به همین فلسفه میرسم ... زمان که بگذره هیچ چیزو درست که نمیکنه هیچ همه چیز بدترم میشه پوچ ترم میشه ... ادما عمر میکنن که چی بشه واقعا ؟ نمیدونم شاید از عمرشون لزت میبرن چه لزتی؟ واقعا برتم قابل درک نیست میگن کفر نعمت از کفت بیرون کند ولی به خدا من بابتش شکرگزار شدم پس چی شد ؟؟ داد و پس گرفت پوووف بجز تحمل کردن کاری از دستم برنمیاد از دنیا خستم حالم به هم میخوره از خودمم همین طور... قبلا یه گریه ای بود پشت خنده هام حالا که گریه نیست خنده رو هم ممنوع اعلام میکنیم ... واقعا حق دارید گه این وبلاک این همه کم طرفدار تر بشه

1163

حرف زیادی ندارم فقط باید مراقب باشم راهم گم نشه . دلم نمیخواد اصلم رو فراموش کنم

به هیچم بفروخت

آن که برگشت و جفا کرد و
به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من
نتوانند خرید.

  "سعدی"

1159

وای بالاخره رفتم ورزش یوهووو خیلی خوبه خیلی انرژیم بیشتر میشه عالیه... حالم بهتره ... خدایا دلم قرصه وقتی تو هستی خدایا عزیزامو به خودت سپردم ... خدایا مراقب امانتم باش خدایا مراقب مامان بابام باش خودت کاری کن بهشون سخت نگذره خدایا میدونم وقتی کسی رو بهت میسپارم دیگه نیازی به نگرانی نیست پس دلم قرصه قرصه خودت هر چی خیره برامون رقم بزن من که چیزی از خیر و صلاح بنده هات نمیدونم هر چی خودت بهتر میدونی ... خدایا خودت کمکشون کن

نقاب ها


دنیای ما …

پر است از

دست هایی که

خسته نمی‌شوند

از نگه داشتن نقابها …!