شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

انتهای کلام را خوردن...


بی‌گناه از شکنجه‌ها زخمی .
پشتِ هم اتهام‌ها خوردن
هق هق از درد و اَلکَن از گفتن
انتهای کلام را خوردن
غرقه در موج‌های پیش‌آمد
. گوشه‌ی گوش‌های دور از من
پشتِ سکان خدا نشست اما
. باز هم ناخدا پرستیدن

1145

این روزا وبلاگم پر شده از این نوشته های سیاه یک ریز و یکسره از پست های رنگارنگ کمتر خبری هست یه سری نوشته با یه عدد بالاشون که هر روز هی بزرگ تر میشه یه چشمه ی پاک و روشن که از دل زمین میاد بیرون اولش پر جنب و جوش و پر صر و صداست بعد که روی زمین گلالود راه میره هی اروم تر و هی تیره تر و گلی تر میشه تا به جاهایی شباهت نداره به اولش اگه جلوی راهش سد بشه میبینی که لجن زده.. یه جاهایی توی زندگیت انقده به در بسته میخوری که کم کم یادت میره درای باز چه شکلی بودن اصلا یه وقتایی هی دعا میکنی بعد میای میبینی انقده روت زمین افتاده که یادت رفته استجابت ینی چی دعا میکنی ولی معنیه استجابتو نمیفهمی یه جاهایی باید شکست رو پزیرفت و زانو زد هر چی بیشتر بجنگی محکم تر زمین میخوری چیزی که امروز من هستم اگه چند ماه پیش بهم نشون میدادن حالم به هم میخورد خلاصه خیلی دلم میخواد زمان عقب برگرده هر چند وقتی که میخواد باشه حتی شده بک روز چون هر روزم از روز قبلش بد تره

1140

الان ساعت چهار و یازده دقیقه صبحه و من هنوز خوابم نبرده نمیدونم چرا انگار فردا قراره اتفاق بدی بیوفته واقعا هر کاری میکنم خوابم نمیبره فردا باید هفت صبح بیدار شم با به عبارتی امروز باید هفت بیدار شم برم ازمون ظاهرا قراره بی خوابیه امشب زحمت دو هفتمو به باد بده پووووووف بگیر بخواب دیگه اه

علیرضا آذر

سرخی ام از نژاد فصلم بود
زردی ام از تبار برگی که
روز میلادم از درخت افتاد
زیر رنگین کمانی از تگرگی که
از تبار جنون پاییزی
کاشف لحظه های پوشالی
عقربی در قمر تمرکیدیم
وای از این اجتماع آبانی ....

 

1135

دیگه باورم شده که دنیای من همین 24 متر اتاقه همینقد کوچیک . تازه برای من بزرگم هست دیگه نمیخوام ازش بیرون برم .دیگه خستم از گشتن و پیدا نکردن خستم میفهمی ؟ سخته اما چاره چیه مجبورم تحمل کنم راضی ام به رضای خدا تحمل میکنم تا وقتی که بخواد . میگذره دیگه ....تا کنکور 7 ماه مونده خیلی نگرانشم نکنه قبول نشم ؟ اونوقت دیگه فاتحم خوندس ... نه انشالله که قبول میشم فقط به شدت به کمک خدا احتیاج دارم خدایا خودت کمکم کن خدایا ... نمیدونم بعد چی پیش میاد نمیخوام هم بدونم متنفرم از این که از اینده خبری داشته باشم از حس شیشمم هم واقعا متنفرم خدایا خودت همه چیزو درست کن آمین

تنهایی


گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است

 داشتن بعضی ها، تنها ترت می کند


درود بر شرفت سعدی خخخ


بخت بازآید از آن در که یکی چون تو درآید

روی میمون تو دیدن درِ دولت بگشاید


"سعدی"


فریاد زندگی

هیچ کجا، هیچ زمان،

فریاد زندگی

بی جواب نبوده است.

قلب خوب تو

جواب فریاد من است...

 

"احمد شاملو"

1128

هعی خدا .... چی بگم ؟ چاره چیه باید تحمل کرد ... خیلی بده سخته سخته ...پوووووف دیروز نا امید راهیم کرد برگشتم ... سخته اما راضیم به رصای خدا

بی تو کبوتریَم بی پر ِ پرواز ...

ای سبز گونه ردای شمالی ام

جنگل!

اینک کدام باد 

بوی تنش را 

می آرد از میانه ی انبوه گیسوان پریشانت

که شهر به گونه ی ما

در خون سرخ نشسته است ...؟

آه ای دو چشم فروزان!

در رود مهربان کلامت

جاری ست هزاران هزار پرنده،

بی تو کبوتریَم بی پر ِ پرواز ...

 

"خسرو گلسرخی"

دماغشو لایک


یکی از عجایب ایران اینه که 

رئیس جمهورش دروغ میگه

 ولی دماغ معاونش بزرگ میشه