شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1135

دیگه باورم شده که دنیای من همین 24 متر اتاقه همینقد کوچیک . تازه برای من بزرگم هست دیگه نمیخوام ازش بیرون برم .دیگه خستم از گشتن و پیدا نکردن خستم میفهمی ؟ سخته اما چاره چیه مجبورم تحمل کنم راضی ام به رضای خدا تحمل میکنم تا وقتی که بخواد . میگذره دیگه ....تا کنکور 7 ماه مونده خیلی نگرانشم نکنه قبول نشم ؟ اونوقت دیگه فاتحم خوندس ... نه انشالله که قبول میشم فقط به شدت به کمک خدا احتیاج دارم خدایا خودت کمکم کن خدایا ... نمیدونم بعد چی پیش میاد نمیخوام هم بدونم متنفرم از این که از اینده خبری داشته باشم از حس شیشمم هم واقعا متنفرم خدایا خودت همه چیزو درست کن آمین
نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/09/11 ساعت 12:49 http://bbaroonii.blogfa.com/

خدایا حال این فاطمه خانوم رو عالی کن و همه آرزوهای قشنگش رو براورده کن و نذار غصه بخوره...

الهـــــــــــــــی آمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد