شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

زمین

تقصیر بعضے ازآدمها نیست
ڪہ روے حرف هایشان نمے مانند؛
ما بر روے زمینے زندگے میڪنیم 
ڪہ هر روز  خودش را دور میزند...

 

بابا لنگ دراز

بابا لنگ دراز عزیزم!

تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم.

وقتی می فهمی و می دانی ام، چیزی درون دلم فرو می ریزد.

چیزی شبیه غرور.

بابا لنگ دراز عزیزم!

لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم.

بعد از تو هیچ کس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند.

نمی گذارم ...

نمی خواهم ...

بابا لنگ دراز ِ من!

همین که هستی دوستت دارم

حتی سایه ات را که هرگز به آن نمی رسم .

 

"جین وبستر"

(برگرفته از رمان بابا لنگ دراز)


دلم در بر نمیگنجد


من امروز، از میی مستم، که در ساغر نمی‌گنجد

چنان شادم، که از شادی، دلم در بر نمی‌گنجد

ز سودایت برون کردم، کلاه خواجگی، از سر

به سودایت که این افسر، مرا در سر، نمی‌گنجد

بران بودم که بنویسم، مطول، قصه شوقت

چه بنویسم، که در طومار و در دفتر، نمی‌گنجد

به عشق چنبر زلفت، چه باک، از چنبر چرخم

سرم تا دارد این سودا، در آن چنبر، نمی‌گنجد

همه شب، دوست می‌گردد، به گرد گوشه دلها

که جز تو در دل تنگم، کسی دیگر، نمی‌گنجد

حدیثی زان دهن گفتم، رقیبم گفت: زیر لب

برو سلمان، که هیچ اینجا، حکایت در نمی‌گنجد

سوتی

داشتم تست شیمی دو حل میکردم که دیدم گفته ساختار اتمی 5p5 رو رسم کنید انصافا واسه یه سوال یک دقیقه ای خیلی سخته و طول میکشه منم وقتی دیدمش خواستم بگم یا ابوالفضل یه دفه گفتم یا ابوالپنج الان میگن شیمی دو قایم شده زیر میز هر کی بخواد تست بزنه گازش می گیره !!!!

این یکی به دست من خواهد شکست

قهوه را خورد و فنجان را شکست

چای را نوشید و لیوان را شکست

عاشقش بودم دل من را شکست

او نمک خورد و نمکدان را شکست

حال او هست لایق انچه که هست

لایق بودن با ادمهای پست

من هم مست از می و سیگار بدست

زیر سیگاریم کجاست؟! یادم امد لعنتی انرا شکست!

پر ز خاکستر شده این قاب عکس.... راستی عکسمان را یادت که هست؟؟

این یکی بدست من خواهد شکست..

ماهی زلال پرست

در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست 
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست 


چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را 
برای این همه نا باور خیال پرست 


به شب نشینی خرچنگ های مردابی 
چگونه رقص کمند ماهی زلال پرست 


رسیده ها چه غریب نچیده می افتند 
به پای هرزه علف های باغ کال پرست 


رسیده ام به کمالی که جزا نالحق نیست 
کمال دارد برای من کمال پرست 


هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری است 
به تنگ چشمی نا مردم زوال پرست 


محمد علی بهمنی


یونان باستان

‏الهه «حال حموم نداشتم خوووو» در یونان باستان

 



الهه ی «خاک تو سرت» در یونان باستان


 


حکیمانه

"همه دوست دارند که به بهشت بروند,

 ولی کسی دوست ندارد که بمیرد." 


جان لوییس

:-)

یه بار واسه مصاحبه کاری تو یه اداره دولتی رفتم گفتم خب چی باید بلد باشم؟ 



گفتن باید یه جوری بتونی بگی سیستم قطعه که همه باورشون بشه، همین!

آزمون امروزم

امروز رفتم خیر سرم آزمون بدم 

جوری دل روده ام, پیچید به هم 

نزدیک بود بمیرم 

کلاسمون هم طبقه چهارم بود سه بار حالم به هم خورد مجبور شدم سه بار برم بالا و بیام پایین 

ینی علاوه بر معده و روده کبد و پانکراس  یه دونه از کلیه هام هم اومد بالا هیچی دیگه وسط آزمون برگم رو دادم زنگ زدم آژانس و برگشتم 

اینا به درک... چه قدر درس خونده بودم واسه این آزمون 

ینی سوالاش مفت و مجانی...۴۵۰۰بیام هنر کردم 

فقط یه بار عین آدم درس خوندم ها... هی روزگاررر...روزگار بی...روزگار گ...

شیمی

دانلود کتاب کامل شیمی پیش دانشگاهی 

از اینجا دانلود کنید


هری پاتر


دانلود کتاب های هری پاتر 

جلد اول :

هری پاتر و سنگ جادو 

برای دانلود نسخه pdf اینجا کلیک کنید 

و

برای دانلود نسخه جاوا اینجا کلیک کنید



خخخخ

تو روزای محرم بود منم تو پیاده رو داشتم راه میفرتم و هی دستمو میزدم ب پرچما و علمای کنار خیابون ک یهو بعد از اخرین پرچم دیدم یه نفر داره سنگ فرش گاز میزنه یکی داره ب زور سرشو میکنه تو اگزوز ماشین گفتم اینا چرا دارن از خنده میمیرن برگشتم دیدم اخرین پرچم نوشته بود : ب سوپر مارکت گودرزی خوش امدید .... هنوز دارم سعی می کنم کمرمو راست کنم بد شکست

پیاز

به بعضیا (اونایی که دلتو شکوندن)باس بگی
.
.
.
وقتی یه پیازو خورد میکنی گریه ات میگیره...
یعنی من از یه پیازم کمتر بودم که خوردم کردی بعدش بهم خندیدی؟؟

جمله ش خیلی سنگین بود آخ کمرم