شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

عربی

دقت کردین تعداد دندونا با حروف الفبای فارسی برابره.....





و جالب تر اینکه چهارتا عقلت رو بکشی میشه الفبای عربی...

یعنی برای اینکه عرب سعودی بشی باید هیچ نشانی از عقل نداشته باشی ☺️


سفر

تو سفر خواهی کرد

با دو چشم مطمئن تر از نور

با دو دست راستگو تر از همه ی اینه ها

خواب دریای خزر را

به شب چشمانت می بخشم

موج ها زیر پایت همه قایق هستند

ماسه ها در قدمت می رقصند

من ترا در همه ی اینه ها می بینم

روبرو، در خورشید

پشت سر، شب در ماه

من تو را تا جایی خواهم برد

که صدایی از جنگ

و خبرهایی کذایی از ماه

لحظه هامان را زایل نکند

من ترا از همه آفاق جهان خواهم برد

پس همسفر با منی

تو سفر می کنی اما تنها

صبح صادق

و همه همهمه ی دستان

ره توشه ی تو.


"خسرو گلسرخی"

EEEEEE

شب میلاد تو ای دوست برای دل من                
شب میلاد همه خوبی هاست . . .
E عزیزم تولدت مبارک



برات عمری طولانی همراه با سر بلندی در تمام مراحل زندگی آرزو دارم دوست عزیز و مهربونم 


موشی

از هنر مندی های دیگر بنده...

بانمکه نه؟

حیف که توی یه برگه چرک نویسه...

یلدا

تا جایی که من یادم میاد
معلما هیچ وقت نزاشتن بفهمیم یلدا ینی چی
تا جایی که من یادم میاد
فردای شب یلدا یا امتحال میان ترم داشتیم یا ترم
کدوم بچه ایرانی میدونه یلدا ینی چی؟
یلدا مبارک



;-)


بالاخره بعد یه هفته تونستم یه تم خوب وخوشگل پیدا کنم 

انقدر خوشحالم که باور نمیکنید 

حتی از قالب  قبلیم هم  حرفه ای تره 

خدا پدر مادر سازندش رو بیامرزه انصافا 


مرگ

تو می‌دانی
از مرگ نمی‌ترسم
فقط حیف است
هزار سال بخوابم

و خواب تو را نبینم

تولدت مبارک

سلام 

امروز تولد خواهر یکی از عزیز ترین دوستای دوستمه 

تولدت مبارک دوست عزیز 



انشاالله صد سال زنده باشی گلم 


راه دوستی

راهی کشف کرده ام
که برای همیشه با هم دوست باشیم
این راه
خیلی ساده است
هرچه من می گویم
انجام بده


خخخخخخ 

ساز مخالف


  شک ندارم یار من سررشته اش موسیقیاست  

.            بس که با احوال من ساز مخالف میزند...

جای خود

دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جا هست. به جای آن که جای کسی را بگیرید، تلاش کنید جای واقعی خودتان را بیابید.

 چارلی چاپلین

...


انتقام؟

منتظرم 

عزیزم وعده ما روزیه که دلتنگم شدی...


حتما

وقتی کاری انجام نمیشه حتما خیری توش هست

وقتی مشکلی پیش بیاد حتما حکمتی داره

وقتی کسی رو از دست بدی حتما لیاقتش رو نداشته

وقتی تو زندگیت زمین بخوری حتما چیزی هست که باید یاد بگیری

وقتی بیمار میشی حتما جلوی یه اتفاق بزرگتر گرفته شده

وقتی دیگران برات بدی میکنند حتما وقتشه که تو خوب بودن رو نشون بدی

وقتی اتفاق بدی یا مصیبتی برات پیش میاد حتما داری امتحان پس میدی

وقتی همه درها به روت بسته میشه حتما خدا میخواد پاداش بزرگی واسه صبرت بهت بده

اما وقتی دلت تنگ میشه حتما باید با خدایت تنها باشی

 

         "" پس همه چیز رو به خدا بسپار""