شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

پسران بد

دانلود کتاب ترسناک پسران بد

دانلود 

 برای جاوا  اینجا کلیک کنید 

و برای اندروید اینجا کلیک کنید 


داستانی ایرانی و فوق‌العاده ترسناک و جذاب 

برای کسایی که دوس دارن وحشت رو تجربه کنن 


خلاصه داستان :

داستان سه تا دوست ِ که شدیدا دنبال احضار ارواح هستن اما اشتباها موجودات دیگه ای رو به سمت خودشون فرا می خونن.این وسط به دلایلی که توی 

داستان گفته میشه این موجودات فقط به داروین پیله می کنن،جوری که هر جا میره یه داستان واسش پیش میاد.بعد ِ یه مدت معلوم میشه یکی از همکلاسی های جدید این 

سه نفر با مشکلی که برای داروین پیش اومده ، در ارتباطه و ……



دانلود اهنگ چنگیز از چاووشی

چه کردی با خودت چاوش خونه خاک بی زائر 
چه کردی با خودت بغض خیابونای بی عابر
چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر
چه دردی میکشه عاشق فقط پاییز می دونه
خراسون از چه میناله فقط چنگیز می دونه
عذاب هرزه رویی رو گل جالیز می دونه
موذن زاده داره رو مزارت نوحه می خونه
منو بعد تو بادایه پریشون خون بغل کردن
گل طوفان شدم موج منو اوج غزل کردن
وجودم آش و لاشه انفجارای دمادم شد
پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن
نگاه کن من همون کوهم که روزی پر پرم کردی
دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی
نگاه کن این همون کوهه که آخر پرپرش کردی
چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی
گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن
نگو تو جمجمه ام افراد استالین کمین کردن
حلالم کن تو ای پای جنون سربدار من
که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من
حلالم کن تو ای پای جنون سربدار من
که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

دانلود اهنگ بسیار زیبای چاوشی 

اینجا دانلود کنید

شعر

چه دل گشایدم از باغ و بوستان بی تو

که شد ز تنگدلی غنچه گلستان بی تو


خبر به آینه می گیرم از نفس هر دم
به زندگی شده ام بس که بدگمان بی تو

ز جنبش نفسم چون جرس فغان خیزد
ز بس که در دهنم خشک شد زبان بی تو

چو تخم سوخته کز خاک برنمی آید
گره شده است مرا حرف در دهان بی تو

به پای بوس تو خواهد رسید همچو رکاب
چنین که رفته ز کف اشک را عنان بی تو

شکلک های متنی ستاره

★           ☆    ♡   
  ★  *  ★   *   ☆ ★  *
  ★   *   ☆  ★   . ♡ 

   *   ☆  ★    *   ★  ♡     ★ 
 ★  * ♡   
☆       ★   ♥    ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★   
  ★  ♡  .  *    ★           ☆    ♡ 
    ★  *  ★   *   ☆ ★ 
 *  ★   *   ☆  ★  ♡        ★  *  ★ 
  *   ☆ ★  *