شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1110

امروز یه تصمیماتی گرفتم واقعا تا کی باید شل و ول باشم تا کی باید مریض و بی حوصله باشم هی آه و ناله کنم واقعا تاکی ؟؟؟ کلا ریخت و قیافه ام داغون شده اصلا این چه وضعیه؟؟؟ باعث تاسفه که عین پیرزنا شدم عاقاااا من میخوام برم ورزش کنم در اولویت اول میخوام برم بدنسازی پاورلیفتینگ خخخخخ اگه گیرم نیومد میرم رزمی کار میکنم دفاع شخصی خوبه ؟ عاره عالیه واقعا نیازه که بتونی از خودت دفاع کنی و سلاح سردم به نظرم واقعا داشتنش لازمه ....بعدم میخوام به زیبایی و سلامتیم هم بیشتر اهمیت بدم افسردگی و بدبختی تا چه حد؟

:-(


زندگی کردن من مردن تدریجی بود
آن چه جان کند تنم، عمر حسابش کردم



1107

امروز عجب روز مزخرفی بود اه اه ... اصلا همه روزا مزخرفن جدیدا خونه نشینی و درس کوفتی و بی حوصلگی .دارم روانی میشم

من و خورشید

کار دیگری نداریم

 من و خورشید

 برای دوست داشتنت

 بیدار می شویم 

هرصبح...

آنکه بر سینه ی من خنجر غم کوفت توئی

آنکه دائم نفسش حس تو را داشت منم

 این چنین عشق تو در سینه نگهداشت منم


 آنکه در ناز فرو رفته و شاداب توئی  

آنکه دل کاشت ولی دلهره برداشت منم  


آنکه هرگز نگشود دفتر احساس توئی  

آنکه رویای تو را خاطره پنداشت منم  


آنکه کافر به دل مومن من بود  

آنکه هر شعر تو را معجزه انگاشت منم


 آنکه بر سینه ی من خنجر غم کوفت توئی

 او که قامت به قد تیر برافراشت منم


 او که در باغ غزل گشت و خرامید توئی

 او که یک بوته در این باغچه نگذاشت منم  


او که عاقل شد و راه خردش جست توئی

 آن که در مزرعه اش بذر جنون کاشت منم ... 


 سرخوش پارسا

خخخ

از وقتی گوشىم نیست ھمھ  درسا عالی پیش میرھ

عبرت بگیرىد