شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1110

امروز یه تصمیماتی گرفتم واقعا تا کی باید شل و ول باشم تا کی باید مریض و بی حوصله باشم هی آه و ناله کنم واقعا تاکی ؟؟؟ کلا ریخت و قیافه ام داغون شده اصلا این چه وضعیه؟؟؟ باعث تاسفه که عین پیرزنا شدم عاقاااا من میخوام برم ورزش کنم در اولویت اول میخوام برم بدنسازی پاورلیفتینگ خخخخخ اگه گیرم نیومد میرم رزمی کار میکنم دفاع شخصی خوبه ؟ عاره عالیه واقعا نیازه که بتونی از خودت دفاع کنی و سلاح سردم به نظرم واقعا داشتنش لازمه ....بعدم میخوام به زیبایی و سلامتیم هم بیشتر اهمیت بدم افسردگی و بدبختی تا چه حد؟
نظرات 2 + ارسال نظر
E 1397/08/18 ساعت 18:25 http://bbaroonii.blogfa.com/

آفرین فاطمه خانوم موفق باشی...

E 1397/08/24 ساعت 11:55 http://bbaroonii.blogfa.com/

پنجشنبه ها دلم عجیب هوایی می شود
پس کی لحظه ی غریب رهایی می شود؟
جان از قفس پرید و دل اما اسیر تن
شاید که عشق , راضی به جدایی نمی شود
┄┄┄❅✾❅┄┄┄

+سلام آپم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد