شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

اوم

کلی حرف توی دلم مونده دارم خفه میشم تصور میکنم همه چیز او الان اینجا نوشتم خوبه سبک شدم به قول پاشایی تصور میکنم پیشم نشستی چقد خوبه چقدر خوبه که هستی .... اره دیگه ما باید همه چیزو تصور کنیم تا شاید آروم بگیریم من محکومم به زندگی کردن توی خواب و خیالی که و جود نداره اما چون این خیال منه و توی دنیای بیرون نیست و بغیه نمیتونن ببیننش دلیل نمیشه واقعیت نداشته باشه چرا بهش میگن توهم چرا بهش میگن جنون؟ لعنتی اخه خیالش .... دلم می خواد به همه عالم و آدم فحش بدم دلم میخواد داد بزنم هوار کنم آنچنان مست کنم روح بچرخد در من آنچنان نعره زنم سقف زمین چاک شود. آنچنان شانه بلرزان و هی هی بکنم که برای همه دشت خطرناک شود .... لعنتبه شعر

ای ماه مهر

دانلود آهنگ محسن چاوشی ای ماه مهر

ترانه ای ماه مهر از آلبوم ابراهیم با صدای دلنشین و زیبای محسن چاوشی 

از آلبوم ابراهیم


Exclusive Song: Mohsen Chavoshi | Ey Mahe Mehr 

With Text And Direct Links In UpMusic


mbn دانلود آهنگ محسن چاوشی ای ماه مهر


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───



مادر مداد قرمزِ من کو؟؟ کو لقمه های نان و پنیرم؟؟

آخر چگونه بیست بگیرم؟؟ وقتی که دست های فقیرم!!

فردایِ درس آن همه باید ، در جست و جوی کار بمیرند…

ای ماه مهر زهر هلاهل ، باز آ که زنگ های ثلاثه….

روزی هزار بار بمیرند ، تا کودکان به وقتِ دبستان…

از ترس امتحان نهایی ، با نمره یِ چهار بمیرند!



دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

1057

نمیدونم حرفام رو از کجا شروع کنم شاید از اونجایی که دیگه نمیتونم شعرامو به خاطر بیارم قبلا کافی بود دوبارشعری رو بخونم تا تا ابر یادم بمونه اما الان هیچی یادم نمیاد دیگه لحن تیز و داغش زخم نمیزنه و منو به خاک و خون نمیکشه دیگه چند بیت شعر روح سرد و. مردم رو شکنجه نمیده حتی یادم نمیاد چطور تا خود صبح تا سحر از درد همین چند تا بیت وامونده به خودم میپیچیدم هر اتیشی بود از گور همین چند تا بیت بود.من چه مرگم شده چرا به هر چی دل خوش میکنم ازم میگرتش لا اقل دلم از بابت خودم قرص بود من قول دادم مرده می مونم لعنت به من انگار همه وجودم رو. توی یازده خرداد وسط شلوغی و. همهمه ی شقایق جا گذاشتم کسی که اینجاست رو نمیشناسم وسط شلوغ ترین خیابون شهر کسی بغض سنگین اون خیابون رو شنیده ؟ بازم پر شدم از حرف

لب از خون دل ببند


ای زخم دلخراش لب از خون دل ببند
دیگر قرار نیست کسی باخبر شود

موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است
بگذار گفتگو به زبان هنر شود

 " فاضل نظری "


زوزه های شهر

حالا کجا با این همه تندی
من هر چه کردم با خودم کردم
جان دلم امروز با من باش
بنشین برایت چای دم کردم
می گفتم و می گفتم و گفتم
نشنیدی و نشنیدم و گم شد
سوز دلم در زوزه های شهر
کلت کمی از کل مردم شد...

جاده ،خالی است ولی می شنوی؟

جاده ،خالی است ولی می شنوی؟ 

آه!با من، بامن

 پای سنگین کسی همسفر است 

ای در بسته ی گمگشته

 کلید گوش بر روزنه ات دوخته ام 

تا مگر راه به سوی تو برم 

مشعل از چشم خود افروخته ام 

جامه دان سفر دور به دست 

در تب تند عطش سوخته ام

 ای در بسته!

 جواب تو کجاست؟ 

راستی ، ای دم طوفانی صبح آفتاب تو کجاست؟


 نادر نادرپور

کوچه های شهر

دانلود آهنگ جدید نیمانی بنام کوچه های شهر


دانلود آهنگ جدید نیمانی بنام کوچه های شهر با بالاترین کیفیت

Download New Music Nimani – Kochehaye Shahr


ترانه: حسین غیاثی , آهنگ: مهرداد نصرتی , تنظیم، میکس و مسترینگ: رامین عبداللهی


دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

باران بهاری

مثل باران بهاری

که نمی گوید کی،
بی خبر در بزن و

سرزده از راه برس...

"حسین منزوی"

به خدا می سپارمت

ای غایب از نظر 

به  خدا می‌سپارمت

جانم بسوختی و

 به دل 

دوست دارمت.

 

"حافظ"

یوهوووو

۵کیلومتر پیاده روی کردم 

خیلی کیف داد یوهو 

جای دوستان سبز 

هورا

فردا می خوام دو کیلو متر پیاده روی کنم آخ جون

مرد آبانی


ساکنان مریض خانه شدیم
حال ما را اگر نمی دانی
عقربی را دچار آتش کن
این چنین است مرد آبانی...