شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

ای دریغا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک 


به نام: ای دریغا


برای دانلود اینجا کلیک کنید


متن آهنگ 


دیگرین ابر بهاری جان باریدن ندارد

این گل خشکیده دیگر ارزش چیدن ندارد
این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم
پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی
نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من
روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من
ای نهال سبز تازه فصل بی بارم تو کردی تو
بی نصیب و بی قرار و زار و بیمارم تو کردی تو
غم عشق تو مادرزاد دارم نه از آموزش استاد دارم
بدان شادم که از یمن غم تو خراب آباد دل آباد دارم خراب آباد دل آباد دارم

وای فای

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
.
.
.
.
.
.
.
فقط قفسم را مجهز به وای فای کنید

ویلای وحشت

سلام
یه کتاب گذاشتم واسه دانلود
دانلود کتاب ویلای وحشت  
یه ذره ترسناکه
خودم خوندم بدک نیست
روی اسمش کلیک کنید دانلود میشه
فرمتش جاواست و از ته دلم شدیدا امید وارم روی اندروید نصب نشه
میدونید چیه؟ بلاگ اسکای فقط مطالبی رو توی تازه ترین ها میزاره که از یه حدی بلند تر باشن
ما هم که فقط امیدمون به اون یه صفحس
گوگل که اعتنا نمیزاره جای دیگه ای هم لینک نیستیم
نمی دونم دیگه چی بنویسم
خداحافظ

عسگر ترک کرد

اوایل که تلگرام پیدا شده بود یه بنده خدایی میگفت
منو تو یه گروهی عضو کردند هر از گاهی یه پیام تو گروه میومد که مثلا:

عباس تَرک کرد .
عسکر تَرک کرد .



منم فکر میکردم مثلا عباس و عسکر اعتیاد داشتن حالا ترک کردن
منم یه پیام میذاشتم :
بسلامتی مبارکه ایشالله ریشه هرچی مواد مخدر هست خشک بشه و
روزی برسه که دیگه شاهد یکنفر معتاد تو جامعه نباشیم !

خودش :-)
ما :-/
عباس و عسگر :-*
تلگرام :-؟

آن حلاوت که تو داری

آن حلاوت که تو داری نه عجب کز دستت 
عســلی دوزد و زنـــــار ببندد زنبور 

آنچه از غیبتت ای دوست به من میگذرد 
نتوانم که حکایـــت کنم الا به حــظور 

"سعدی"

خدا

اگر روزی درین دنیا شکستی
اگر بر نارفیقان دل تو بستی

اگر. عاشق شدی عشقت تو. را راند
اگر پایــت به گرداب فــنا ماند

اگر غمگین شدی غم با تو پیوست
بدان در اوج نابودی خـــدا هست

مترسک

دانلود آهنگی از مازیار فلاحی به نام مترسک

از اینجا  دانلود کنید

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

قسمتی از متن آهنگ :
خیلیوقته تک و تنهام توی باغی از ترانه
منتظر واسه یه خوبی یه رفیق بی بهانه
توی دنیایی پر از گل واسه عالمی غریبم
میون این همه خوبی این منم که بی نصیبم
روزگاری زیر بارون روزگاری بی قرارم 
جز یه لحظه مهربونی دیگه خواسته ای ندارم
تو کنار من بشینی دل خستمو ببینی
بیای از تو باغ قصم یه شکوفه ای بچینی
منم اون مترسکی که شدم عاشق کلاغا
آدمارو دوس ندارم عاشق شما کلاغا...

روز خوش

وارونه

(( گنج )) (( جنگ )) میشود ،
(( درمان )) (( نامرد )) و
(( قهقهه )) (( هق هق )) !!

ولی (( دزد )) همان (( دزد )) است
و (( گرگ )) همان ((گرگ )) ...
آری نمی دانم چرا (( من )) (( نم )) زده است
و (( یار )) (( رای )) عوض کرده است .

(( راه )) گویی (( هار )) شده
و (( روز )) به (( زور )) میگذرد،
(( اشنا )) را جز در (( انشا )) نمیبینی
و چه (( سرد )) است (( درس )) زندگی
اینجاست که (( مرگ )) برایم (( گرم )) میشود
چرا که (( درد )) همان (( درد )) است ،

دلم (( ارامش )) وارونه میـــــــــــخواهد!  

پندآموز

ﺭﻭﺯﻱ ﺟﻮاﻧﻲ اﺯ شیخی ﭘﺮﺳﻴﺪ
ﭼﺮا اﻧﺴﺎﻧﻬﺎ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﺮاﻱ ﭘﻮﻝ ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭا ﻣﻲ ﺁﺯاﺭﻧﺪ و ﺑﻪ ﻫﻢ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ؟
ﺷﻴﺦ ﻗﻮﻃﻲ ﻛﺒﺮﻳﺘﻲ اﺯ ﺟﻴﺐ ﺩﺭاﻭﺭﺩ
ﺳﻪ ﻧﺦ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺭا ﮔﺮﻓﺖ و ﺩﻭ ﻧﺦ ﺁﻥ ﺭا ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﻗﻮﻃﻲ ﻧﻬﺎﺩ ﺁﻥ ﻳﻚ ﻧﺦ ﺭا ﻧﺼﻒ ﻛﺮﺩ
ﻭ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻧﺼﻔﻪ ﻛﻪ ﻧﻮﻙ ﺗﻴﺰﻱ ﺩاشت ﻻﻱ ﺩﻧﺪاﻥ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩ و ﮔﻔﺖ :

ﭼﻪ ﻣﻴﺪاﻧﻢ !

تنها


تنهایی یعنی
ذهنم پر از تو و
خالی از دیگران است ,
اما کنارم خالی از تو
و پر از دیگران است !