شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

جورچین

دانلود اهنگ جدید چاوشی به نام جورچین


برای دانلود اینجا کلیک کنید



1300

کجا پرت شدم ؟ هعی ...نه میدونم کجاست نه میدونم خودم کجام نه میدونم کجای تقویمم انگار توی یکی از این شبای بلند حل شدم توی تاریکی...هوا داره گرم میشه دلم یه آب بازیه وحشیانه میخواد کجای زمانم؟ نمیدونم...

هنوزم زمستون به یادت بهاره


وای خدا این اهنگ چقد قشنگه 

یادم بمونه نت که داشتم دانلود کنم

واسه خودمه


بعضی وقتا دل کندن سخته ولی بعضی چیزا وقتی عوض بشن عوض شدن باید گذشته رو بیخیال شد عقلت هیچ وقت پشیمونت نمیکنه 


واس خودم

بعضی چیزا که گم میشن بعدش ارزو میکنی کاش پیدا نشن

فاصله


فــاصلــه

 هرگز مانع فراموش کردن بهتــرین هایمان نمیشود

٬مهم قلب هایمــان است

 که از پشــت فــاصلــه ها برای بهتـــرین هایمان بتپــد..


کاغذ تمیز

گذشته ات رو نمیتونى دوباره بنویسى ،

 اما میتونى 

یه کاغذ تمیز و سفید بردارى

 و آینده ات رو

 اونجورى که میخواى بنویسى!


واسه خودمه


تصمیم گرفتم یکم دنیامو خوشگل تر ببینم

   به هر حال هر اتفاقی یه جنبه ی خوبی هم داره مگه نه؟ 


انسان

انسان بزرگ نمیشود

 جز به وسیله ی فڪرش،

 شریف نمیشود، 

 جز به واسطه ی رفتارش، 

 و قابل احترام نمیگردد

 جز به سبب اعمال نیڪش...


۱۲۸۶

سلام وبلاگ جونم برای بار هزارم دارم بهت میگم هیچی مثل تو نمیشه برام ...یه لحظه شک کردم اینو بهت بگم نه این که مطمعن نباشم فقط ترسیدم توهم یهو عوض بشی میدونی خوشحالم که آدم نیستی...امروز روز عجیبی بود صبح عجیبی داشت صبح لطیف و قشنگش  با صدای قشنگ به هم خوردن برگای سه تا سپیدار بالای کوچمون ...بالاخره بعد از یکسال بی خبری ازش خبر گرفتم میدونی یه سال مدت زیادیه چهار سال هم مدت زیادیه +گاهی خودمو نمیشناسم +دستامو مشت میکردم و با خونسردی صحبت میکردم از کی تا حالا این همه صبور شدم ؟ اسمشو راحت شنیدم و راحت تلفظ کردم که البته شنیدنش بیشتر درد داشت.. وای خدایا باورم نمیشه دوست صمیمیش به من گفت ازش خبر نداری؟ گفتم ینی اینقد ازش بی خبری؟ دم مامانش گرم خیلی کار درستی کرده ک منزویش کرده فقط رد پای اون لعنتی از زندگیش پاک بشه انگار کل دنیارو بهم دادن ولی مامانش تا کی میتونه قایمش کنه اون احتیاج داره راه درستو غلطو بهش نشون بدن کاش میتونستم سعیمو بکنم ولی حیف ...تازه بعد از یکسال میفهمم که نبودنم از بودنم بهتره این حقیقت درد داره ولی نمیدونم چرا انقده صبورم ، میدونی من به فکر تعمیرشم نه تعویضش یادش به خیر یه عروسک تک شاخ داشتم که هر روز پاهاشو میدوخم و هی پاره میشد هیچ وقت حاظر نشدم با وجود وضع خرابش بندازمش دور چون خدایی اون تکشاخو دوس داشتم ...خدایا به هرحال مرسی

متن زیبا

گاهی یک نگاه 

آنقدر مهربان است که

 چشم هرگز رهایش نمیکند 

گاهی یک رفاقت

  آنقدر ماندگار است که 

زمان حریفش نمیشود 

و گاهی یک نفر 

آنقدر عزیز است که 

قلب رهایش نمیکند



من قدرت حدس زدن احساسات را ندارم

 اگر از من دلخوری 

با من حرف بزن ! 

دوستی ها با نگفتن ها

 به پایان می رسد



. خنداندن افراد

  موجب فراموشی مشکلاتشان می شود

چه انسان نیکوکاری ست 

 آن کس که فراموشی را به دیگران

 هدیه می‌دهد.

پوووووف...

بی معرفتی یعنی 

.

.

.

.

ادرس وبلاگتو  داره  ولی معرفت نداره بیاد یه کامنت خشک و خالی بزاره