شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

...

گفتی نیست ولی بی تو کماکان در من
نفسی هست،
دلی هست،
ولی جانی نیست!

محمد عزیزی

خیلی گذشته پوووف میترسم اصلا درست نشه وای خدا  هعی چی بگم ...به شدت مشغول درسم امروز انقده خوندم مغزم داره منفجر میشه ...دلم برات تنگیده هعی اشکال نداره بیشتر تلاش میکنیم بیشتر میخونیم به لطف الهی پیروزیم ینی به قول خدا انا فتحنا لک فتح المبینا

:-)

به فرزندان خود

 پرواز وشنا کردن بیاموزید 

چه وضعیتی داریم 

کشور یا رو هواست یا رو آب

نود و هفت

 

‏وقتی ازم میپرسن سال ۹۷ رو چجوری گذروندی... :)

 


سال 95 طنز

هووف


بین بیدار شدن از خواب و بلند شدن از رختخواب

.

.

.

 یه مرحله ای هست به اسم چک کردن گوشی با یک چشم باز :)


ماراشوق هست

گرتو را با ما، تعلق نیست؛

ما را شوق ‌هست

ور تو را بی ‌ما، صبوری هست؛

ما را تاب ‌نیست..

وقتی میخندی

دانلود آهنگ جدید و زیبای احسان خواجه امیری
به نام #وقتی میخندی#
با کیفیت عالی ۳۲۰

برای دانلود

اینجا کلیک کنید.

سبک تر شدیم اما

  بالاتر نرفتیم دیگر

  باری که از روی دوش مان برداشته شد

  بال هایمان بود 


 #گلاره جمشیدی ;

1262

نمیدونم چرا یه دفعه هوس نوشتن کردم شاید چون وقتی توی وبلاگا میگشتم به یه نوشته برخوردم که میگفت هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه و وبلاگش رو حونش میدونست
من وبلاگمو نه به عنوان یه خونه بلکه به عنوان یه دوست قدیمی و. بامعرفت میدونم با مثل یه فرزند ...خوبه که ادم همیشه یه دوستی داشته باشه که تغیر نمیکنه
وسایل و یادگاری ها و خونه و ...همیشه بدون تغییر باقی نمیمونه اما یه سری حس ها و خاطره ها هیچ وقت با هیچ تغییری عوض نمیشه و فراموش نمیشه
نمیدونم شاید خودمم از اون دسته چیزام که عوض میشه و خدایی خیلی هم عوض شدم ...آروم تر صبور تر بی تفاوت تر...
حالاددلیلش چیه رو نمیدونم شاید به خاطر این یه سالی بود که مرداب گونه گذشت شایدم به خاطر حرف هایی بود که زدم شایدم به خاطر محکم شدن خودمه که احتمال این اخریه خیلی کمه
خب دیگه حالا هر دلیلی که داشته بالاخره شده دیگه چون نباشد وصل دلبر رای دلبر بود صد بار هجر از وصل خوش تر

....


خواهِشَم شُد یک شَبی اَز دِل بِرانَم خاطِرَت... 

 پاک کَردَم مَن تَمامِ خاطِرَم جــُــز خاطِرَت...


گندم زار

                                  ❀چایت را بنوش❀ 

                              نگران فردا نباش

                          از گندمزار من و تو

                      مشتی کاه میماند برای بادها

تولدم مبارک


تولد تولد تولدم مبارک مبارک مبارک تولدم مبارک



             



دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای از ماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …
تولدت مبارک ..!

۱۲۵۹

تا حالا خودمو اینقدر صبور ندیده بودم ، صبور شدم یا بی تفاوت ...نمیدونم .

زندگیم از این به بعد قراره چطور بگذره؟ خدامیدونه ...پووووف.. کاش کسی بود یکم انگیزه میداد ،فاطمه این حرفا بعیده ازت +این فاطمه همون فاطمه ی قبلی نیست-عقلت کجا رفته دختر ...آروم باش هیسسسس از پسش برمیای به هر حال چاره ای بیاندیش ± باش

:-)

ترکوندن ستاره های وبلاگمو خیلی دوست دارم