شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

تبریک

عیدتون مبارک باشه عزیزان
انشاءالله سالی پر از برکت و سلامتی داشته باشین
انشاءالله سایه خانوادتون همیشه بالای سرتون باشه
الهی آمین
 

اندوه دل کندن

به دریا می‌زنم شاید به سوی ساحلی دیگر
مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر 

من از روزی که دل بستم به چشمان تو می‌دیدم 
که چشمان تو می‌افتند دنبال دلی دیگر

به هر کس دل ببندم بعد از این خود نیز می‌دانم 
به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر 

من از آغاز در خاکم نمی از عشق می‌بینم 
مرا می‌ساختند ای کاش از آب و گلی دیگر

طوافم لحظه‌ی دیدار چشمان تو باطل شد
من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر

به دنبال کسی جا مانده از پرواز می‌گردم
مگر بیدار سازد غافلی را غافلی دیگر!

فاضل نظری


نقاشی



خوشگل کشیدم برو بچ؟

؟؟؟

سلام الان که این رو می نویسم ساعت سه و نیم شبه و من خوابم نمی بره حالم خوش نیست اعصابم داغونه نمی دونم باز چه مرگمه این جا الان بارونه یه دقیقه خیلی تند بارن میاد. بعد قطع میشه هوا امشب خیلی تاریکه غیر. عادی تاریکه لامپ توی کوچه روشنه ولی ابر ها خیلی کلفتن تاریکه حتما سرد هم هست صدای سگ ها با صدای ساعت قاتی میشه بیرون دارن زوووزه میکشن همه چیز واسم رنگ باخته حالم خوب نیست چیزی نمونده تا صبح شاید ... دلم نمی خواد بخوابم اگه نخوابم چشام ورم میکنه فردا ولی به درک فردا بازم خورشید از پشت کوه ندبه درمیاد و. پشت یافته هم غروب میکنه همیشه یه فردایی هست

ما را همه شب نمی برد خواب

☆   ما را همه شب                        ★                                   ☆       

               نمی‌برد                              ☆  

  ☆                                                                       خــــــواب                          


  ☆        ای خفــــــته روزگار                  ★ 

  ☆                                                                  ★          دریــــــاب                          ★    

 

یادم بمونه


چقدر زیبا می فرمایند امیرالمومنین (ع):

بی اعتنایی تو به کسی که به تو راغب است کم سعادتی است؛
وتمایل تو به کسی که به تو بی رغبت است خواری نفس است.


جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

 

نظر سنجی

الان رفتم یه نگاهی به نظر سنجی وبلاگم انداختم
صد و هفتاد و یک نفر رای داده بودن که حالم به هم خورد خخخ
دست شما درد نکنه
واقعا؟؟؟

خخخ


بچه ها من دیگه بخوابم

کلمه سه حرفی

گفتم : یک کلمه سه حرفیه _ ازهمه چیز برتر است؟ 

حاجی گفت: پول
تازه عروس مجلس گفت: عشق
شوهرش گفت: یار
کودک دبستانی گفت: علم
حاجی پشت سرهم گفت : پول، اگه نمیشه طلا، سکه  
گفتم: حاجی اینها نمیشه 
گفت: پس بنویس مال
گفتم: بازم نمیشه 
گفت: جاه
خسته شدم با تلخی گفتم: نه نمیشه 
مادر بزرگ گفت: مادرجان، "عمر" است.
برادرم که تازه از سربازی آمده بود گفت: کار
دیگری خندید و گفت: وام
یکی از آن وسط بلندگفت: وقت
خنده تلخی کردم و گفتم: نه 
اما فهمیدم...
تا شرح جدول زندگی کسی را نداشته باشی 
حتی یک کلمه سه حرفی آن هم درست در نمی آید ! هنوز به آن کلمه سه حرفی جدول خودم فکر میکنم
شاید کودک پا برهنه بگوید: کفش 
کشاورزبگوید: برف
لال بگوید: حرف
ناشنوا بگوید: صدا 
نابینا بگوید: نور
و من هنوز در فکرم که چرا کسی نگفت: 

  ♡خدا♡

در چشم ستاره


در پهنه دشت رهنوردی پیداست
وندر پی آن قافله گردی پیداست

فریاد زدم دوباره دیداری هست؟
در چشم ستاره اشک سردی پیداست

 

شایعه شایع

بازم شایعه ی آنفلانزای پرندگان شایع شد
بی چاره مرغ دار ها که قراره همه زحمت هاشون رو ببازن
دلم می سوزه براشون خو

مجنون لیلی

دانلود اهنگ بسیار زیبای مجنون لیلی
با صدای مازیار فلاحی

برای دانلود کلیک کنید 

متن اهنگ:

کنار سیب و رازقی
نشسته عطر عاشقی
من از تبار خستگی
بی خبر از دلبستگی
عاشقم
ابر شدم صدا شدی
شاه شدم گدا شدی
شعر شدم قلم شدی
عشق شدم تو غم شدی
لیلای من دریای من
آسوده در رویای من
این لحظه در هوای تو
گم شده در صدای تو
من عاشقم مجنون تو
گم گشته در بارون تو...

اسیدانه

دلواپسی ام نیست چه باشی، چه نباشی 
احساس تو کافی ست چه متن و چه حواشی  

از خویش گذشتم، ببرم خاک کن، اما 
شعرم چه؟ نه! بی ذوق مبادا شده باشی 
 
می خواستم از تو بنویسم که مدادم 
خندید: چه مانده است مرا تا بتراشی
 
مجموعه آماده ی نشرم-خبر بد
یک خالی پر، خط به خطش روح خراشی  

شصت و سه [سن شاعر] غزل له شده در زلزله ی من
شصت و سه نفس، شصت و سه حس متلاشی 
  
نفرین نه، سؤال است: چگونه دلت آمد-
بارانم! اسیدانه به من زخم بپاشی