شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

بد ترین اتفاق

همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق شاید همین باشد...

"ایلهان برک"

1030

چیزی برای گفتن نیست روزا همینجوری داره میگذره با حس بد دلتنگی .حس بد ؟ نه نه حس قشنگ دلتنگی . هر حس بدی با تو خوبه .خوبه ؟ نه چرا دروغ ؟ دروغ میگم ؟ نمیدونم ... اصلا ولش کن من به هیچ هیچ راضی ام

کافی ست

من همین قدر که
با حال وهوایت
گه گاه 

برگی از
باغچه ی شعر بچینم 
کافی ست

فکر کردن به تو یعنی
غزلی شور انگیز

که همین شوق مرا،
خوبترینم!
کافی ست

دروغ

دروغ دیواری است
که هر روز صبح آجرهایش را می چینی
بنای بی حواس من!
در را فراموش کرده ای

 گروس عبدالملکیان

 

ابگوشت


تو زندگیت مثه آبگوشت باش 

که با سیلی صورتش سرخ نگه داشته 

همش نخود و لوبیاس ولی

 اسمش آبگوشت نه آب نخود

:-)

اسکار آرامش بخش‌ترین جمله 
بعد از شنیدن دوستت دارم از عشقت میرسه به:


چقد لاغر شدى ..

خبرررر دااااار

بروبچ  شنیدین دخی ها رو میخوان ببرن سربازی؟؟؟؟

دخیا دست و جیغ و هورااااااا

ارتش رو با خاک یکسان میکنیم 

تفنگ صورتی, چکمه صورتی لباسای صورتی …ایول

دخی ها خبررررررر داااااار 


مکعب


یارو مکعب روبیک رو 

زیر پنج ثانیه حل کرده

اونوقت من از خواب پا میشم

 تا یه ربع دنبال دستام میگردم 


قرص


ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ

 ﺩﻟــــــــــــم ﻗﺮﺹ ﺍﺳﺖ 

اﺻﻼ ﺗﻤﺎﻡ ﻗﺮﺹ ﻫﺎ ﺟﺰ ﺗـــــــــــــﻮ ﺿﺮﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ .


تو مجنون نیستی

گفت لیلی را خلیفه کان تویی
کز تو مجنون شد پریشان و غویی

از دگر خوبان تو افزون نیستی
گفتا که خموش چون تو مجنون نیستی
 

بدون شرح


واقعا دیگه نمیدونم چی بگم اوووووف