شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

یا خدا خودت رحم کن

نوزده روز مونده به کنکور عین خر دارم درس میخونم صب تا شب هی میخونم درصدام پایین بالا میکنه خیلی استرس دارم نمیدونم چیکار کنم  این هفته نمیدونم چم شده افت کردم بیشتر از سر استرس.... امروز خواستم کنکور ۹۵ بزنم از استرس نتونستم .... به جهنم فردا میزنم به امید خدا ...من که تا جایی ک یادمه عین دخترای دیگه نبودم ب فکر قر و فر و ولگردی و خوشگذرونی باشم خدایا خودت شاهد باش تا جایی که یادمه همیشه یا در حال زحمت کشیدن بودم یا درد کشیدن ...خدایا خودت بهم رحم کن امسال قبول شم ...لامصب کنکور عین یوم الحسرت میمونه که همه میگن کاش بیشتر میخوندم ...اما من تلاش کردم ...هعی

نظرات 2 + ارسال نظر
Reza 1398/03/27 ساعت 05:58 https://targetedwebtraffic.com

ممنون از مطلب خوبتون

شما چراتشکرمیکنی؟

E:M 1398/03/30 ساعت 17:39

این روزا هم انشاءالله به خوبی تموم میشه و اون چیزی که میخوای میشه حتما میشه شک نکن...

حالا که داری به سلامتی راحت میشی واسه منو بارونی که کنکور داریم قشنگ دعا کن...

خدا یارت...

عه شمام کنکور دارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد