شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

open in new tob

سلاااام به همه بازدید کندگان نداشته خودم
من چن وقته یه چیزی کفش ! کردم گفتم به شمام نشون بدم
دیدین تو بعضی از این سایتا یا وبلاگا
به محض اینکه جایی کلیک میکنی دویستا صفحه ی چرت و پرت برات باز میکنن
که البته وبلاگ خودمم گرقتار همین بد بختی شده و نمی تونم درستش کنم مگه این که تم عوض شع
خوب حالا هر چی
یه راه با حال هست که این پنجره ها باز نشه اونم اینه که اگه توی چنین سایتایی رفتین کلیک نکنین !
فقط راست کلیک کنید و یا صفحه رو با انگشت نگه دارین و open in new tob رو انتخاب کنید
به همین سادگی و به همین خوشمزگی
اگه هم زیاد حرفیدم ! به بزرگی خودتان ببخشید
خدافظ
نظرات 2 + ارسال نظر

ممنون واقعا خیلی کفشه جالبی بود.
راستی تا گفتی توهم وبت اینجوریه کلیک کردم :|
خب درستش کن.
در کل وب باحالی داری به عنوانش میخوره :)

هعی چی بگم به تم این وبلاک اینقدر تبلیغ داشت که پدرم در اومد تا چند تاشو حذف کردم بغیش رو بی خیال شدم و بلد نبودم بردارم
خیلی ممنون که کامت گذاشتی اصلا امید وار شدم به وبلاگ نویسی

آنی 1396/01/26 ساعت 02:58

حالا واقعا دلیل اینهمه ماه و ستاره و کد جاوا و تبلیغ چیه؟

به خدا این تبلیغا رو من نزاشتم اون شخصی که تم رو ساخته گذاشته من هم بعضی هاش رو تونستم حذف کنم ولی بغیش رو بلد نبدم بردارم ستاره هام رو هم دوس دارم
اگه فک میکنی وبلاگ من شلوغ پلوغه برو بالا عنوان رو بخون
مرسی خوشحالم کردی که اومدی اینجا و نظر دادی سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد