شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1077

به به فاطمه خانم چطوری میبینم که بازم رو دست خوردی خخخ خاک عالم بر سرت ینی خاک عالم بر سرت با این شیوه رفتارت عه اصلا این چه وضیه دوس دارم هر جور دلم خواست رفتار کنم همینه که هست مشکلیه ؟ نموخوام .حس بدی دارم حوصله ام سر رفته خیلی اصلا حال ندارم درس بخونم . اصلا عاقا من نمیخوام حالم خوب باشه خدایا هنوز جا دارم هنوزم طاقت دارم تمومش نکن لطفا خدایا ... هه خیلی وقته تموم شد تو هنوز باور نکردی نفهم جان اخه روانی ... ولی باورم نمیشه رو دست خوردم تف به وجدان داشتن باید یه جوری میزدمش که راست نشه واقعا تف به وجدان داشتن اوف خیلی وضع درس خوندنم بده خیلی
نظرات 3 + ارسال نظر

سلوم آجی خوبی

سلام
اره داداش مرسی تو خوبی

باران 1397/08/05 ساعت 04:47

سلام آجی خودم. چی شده قربونت برم همون جریانی ک واسم تعریف کردی یا یه اتفاق جدید؟ ببین بهت سرمیزنم نگی بیمعرفتما همیشه ب یادتم

باران 1397/08/05 ساعت 04:47

سلام آجی خودم. چی شده قربونت برم همون جریانی ک واسم تعریف کردی یا یه اتفاق جدید؟ ببین بهت سرمیزنم نگی بیمعرفتما همیشه ب یادتم

ن اجى حل شد
کى گفتھ اجىم بیمعرفتھ
اجىم خىلى ھم خوبھ

♡♡♡♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد