شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

هر خواستنی عین توانایی نیست

دیروز رفتم آزمون دادم
بازم هیچ فرقی نکردم
تازه یه ذره کم تر هم شدم
خیلی ناراحتم
گفتم اگه پیشرفت نکنم یا سکته میکنم یا ادامه نمیدم
من که سکته نکردم پس ادامه نمیدم
خیلی نا امید شدم
دیگه انگیزه ندارم دوباره درس بخونم
فک کن هرچی بیشتر بخونی بدتر بشی
جای من باشین حالتون نمیگیره؟
اصلا فک می کنم خنگم
امروز. مدرسه نرفتم کلا خونه بودم ولی 3/5 ساعت بیشتر. درس نخوندم
من چکاااار کنم با امسال کنکوووور؟
نظرات 9 + ارسال نظر
The 1396/11/22 ساعت 00:41 http://thesh.blogsky.com

کنکور ایز ساکس
ولی بدون هرچی بشه در نهایت، این دوره تموم میشه و زنده میمونه و زندگی از این وضعیت تیره و تار بودن درمیاد
من فکر میکرم اگه رتبه‌م خوب نشه و نرسم به رشته‌ای که میخوام، میمیرم.
نمردم ولی
هیچکس نمیمیره
اما میتونی از این ماه‌های مونده استفاده کنی که دیگه نخواد به اونجاش فکر کنی

اونقدر ها هم کنکور بد نیست تلاش عین زندگیه ولی خو آدم بع از کلی تلاش کردن باز پیشرفت نکنه دلسرد میشه

احسان 1396/11/22 ساعت 09:58 http://1m9e9s5.blogsky.com

هدف گذاری بعدشم برنامه ریزی. انگیزه خودش میاد نگران نباش.
هر آزمون مثلا هدف بزار ۲۰۰ میخوام بزارم رو ترازم(برای مثال).
خودم مشکلی که داشتم این بود که از ۷۰۰۰ بیتشر نمیشد ترازم، دلیلش هم استرس مسخره، جمع بندی مسخره، به فکر کمیت بودن به جای با کیفیت درس خوندن بود که پاچم رو سر جلسه کنکور هم گرفت.
به نظرم کل اینترنت و موبایل و .... رو بزار کنار چون رو کیفیت درس خوندنت تاثیر بد داره. میشه برا اونم برنامه ریزی کرد البته تا معقول تر بشه.

من ترازم خیلی پایین تر از اینیه که شما میگی 5000 بعد من فقط 100تا هم بیام بال راضیم ولی از اول تابستون تمام روش های ممکن رو امتحان کردم ولی همون5000تا5100موندم نمی دونم چکار کنم

احسان 1396/11/22 ساعت 13:18

خب بزار ببینم. سرجلسه و بعد از اون که میای آزمون رو تحلیل کنی و غلطا و درستات رو دربیاری، فهمیدی مشکلت از چیه؟
استرس، کمبود وقت، نفهمیدن سوال، ندونستن سوال، حواس پرت شدن به خاطر دیگران، سرد بودن گرم بودن جلسه؟؟
خب اینا رو دربیار ببین واقعا مشکلت از کجاست.
من ریاضی بودم و 5سال پیش کنکور دادم. اون وقت شرایط فرق داشت قبول دارم.

بزرگ ترین مشکل من اینه که نمی دونم مشکلم چیه سر جلسه چیزیم نیست هر چی هست ایراد از درس خوندنمه روشامو درمیون گذاشتم با مشاور گفت خوبن عقلم هم مشکل نداره واقعا نمی دونم چه مرگمه دیگه دارم دلسرد میشم
فقط شاید نمیدونم چطور. باید برم بالا

احسان 1396/11/23 ساعت 02:11

خب الان بگو فرضا سوالای زیست رو که بررسی کردی، سر جلسه چندتا زدی، بعدا که اومدی تو خونه چندتا میتونستی بزنی، یعنی جوابشونو رو میدونستی اما نزدی؟ چندتا هم غلط زدی؟
اینا رو چک میکنی؟
به نتیجه رسیدی که مشکلت چیه؟
بزار کمکت کنم. من به شخصه میخوندم درسا رو در حد 70 درصد ولی سر جلسه استرس+عدم مدیریت زمان + عجله تو جواب دادن و بی دقتی + اکثرا نفخ داشتم که خیلی حواسم رو پرت میکرد و میانگین درصدام می یومد رو 50 تقریبا.
خواهش میکنم. چه زحمتی.

احسان 1396/11/23 ساعت 02:39

یعنی دوست ندارن ادبیات بخونی؟؟ عجبا.
کار نداشته باش به این حرفا. برگرد به روال قبلیت. نمیدونم وضعیتت چطوریه ولی اگه تو خونه حواست پرت میشه برا درس خوندن، ببین کتاخونه ای چیزی نزدیکا هست بری بخونی.
هر جلسه هم یه جا میشینی همیشه؟ ببین میتونی عوض کنی جاتو این دفعه یه جا دیگه بشینی.
غلطات زیاده. فک کنم شانسی میزنی بعضیا رو یا اینکه زیاد وقت میزازی زو سوال و وقتی به جواب نمیرسی یه سوال رو جواب میدی.
باید رو مهارت تست زنی کاری کنی. خذف گزینه و ....
در کل فک میکنم تحت تاثیر جو کنکور و یه عده که زیاد درس میخونن و همیشه خوب میشه ترازشون هستی. رو سطحش داری حرکت میکنی. غرق نشدی تو کنکور.
کار داره یه خرده. باید کنکور رو برا خودت بکنی. یعنی نه چیزی که صرفا میدیم و هرجا قبول شدیم. چون عذاب وجدانش بعد کنکور میاد سراغت که چرا مشکلات رو حل نکردی.
من دانشجوام. فردا کلاس ندارم حالا یه خرده زیاد بیدار موندم.

احسان 1396/11/23 ساعت 02:41

البته چیزایی که گفتم صرفا یه سری پیشنهاد بود. من شرایط زندگی و درس خوندن شما رو دقیق نمیدونم.

kata 1396/11/24 ساعت 19:06 http://kata.samenblog.com

خودت سلامتیت و زندگیت و خوشحالیت مهم ترین چیزه.
خوب هم نشدی نشدی فقط اینا رو از دست نده

حرف مامانم:/

اگه نتونم به برسم همه اینا رو از دست میدم

احسان 1396/12/01 ساعت 00:05

به کجا رسیدی؟
تونستی بخونی؟

هفته قبل از خودم راضی بودم
ولی این هفته نه زیاد
تا ببینم فردا و پس فردا خدا چی بخواد

احسان 1396/12/01 ساعت 00:51

خوبه عالیه. حالا نمیشه تو یه آزمون کلا متحول شد و یک دفعه پیشرفت کرد. آروم آروم... .
خوبه آزمونای سنجش. خیلی شبیه کنکوره.
برو با همین فرمون جلو. سعی کن عواملی که باعث خراب شدن روحیت میشه رو پیدا کنی و دفعه بعد نزاری اتفاق بیوفتن. مدرسه رو هم همه دارن. کاریش نمیشه کرد.

باشه حتما ایشالا موفق باشی.

خیلی ممنون ایشالا خودتون هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد