شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

به پندار تو...


بـه پنـدار تــــو:
جهانم زیباست!
جامه ام دیباست!
دیــــــده ام بیناست!
زیـانـــم گـــــــــویاست!
قفســــم طلاســـــــــــت!
به این ارزد که دلم تنهاست؟

رحیم معینی کرمانشاهی  
نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی 1396/11/18 ساعت 20:22

فاطمه
فاطمه من باید به عنوان خواهر بزرگتر در تریبیت تو نتجدید نظر کنم
چون متاسفم تو به من سر نمیزنی
نمیگی این خواهر دلش تنگ میشه
قالبتم که هی عوض میکنی مبارکت باشه عزیزم

این ستاره متاره ها خیلی شولوخ پولوخش کرده ن وبلاگتو نمی ذارن چیزی بخونم

اره دیگه چش زدی وبلاگمو
هر چی جاوا اسکریپت با هزار بدبختی درست کرده بودم پرید قالب وبلاگمم پرید بد بخت شدم
منم که کامپیوتر ندارم دوباره درستشون کنم
راستی واسه یه آقا زشته اینجوری حرف بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد