شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

۱۲۳۰

مریضی و حال خرابی کشید به دوماه واقعا که ...یه جوری شد که دیگه نتونم جبران کنم زحماتمو به باد داد تازه نمیدونم کی خوب میشم و چقد دیگه طول می کشه تا خوب شم ازمون امروزو نابود کردم عمومیا خیلی خوب بود ولی اختصاصیا وحشتناک بود پووووف... نت سیمکارت افتضاحه هی پاک ویشه هی باید دوباره بنویسم ...اختصاصیای لعنتی همه رو خراب کردم خب نخونده بودمشون میفهمی؟ مریض بودم درد داشتم نتونسم چیزی بخونم 

اینم از بخت ماست تف بهش تازه بدبختی اینجاست که نمیدونم کی خوب میشم و چقد دیگه ادامه داره هعی ...دوست داشتم میتونستم زحمت بکشم و درس بخونم ولی نتونستم اما اخه چرا؟؟...آزمون بعدی هفت فروردینه گفتن حوزه قراره عوض شه اووووف... ینی میشه ؟ سال نود و هفتم با حال بد گذشت ...عیب از تو نباشد گنه از بخت من است

نظرات 2 + ارسال نظر

ن خدانکنه
انشالله روزهایت عالی باشند

E 1397/12/23 ساعت 09:33 http://bbaroonii.blogfa.com/

دکتر رفتی و خوب نشدی؟؟یکم استراحت کن بهتر میشی...

تو میتونی جبران کنی من میدونم...

انشاءالله سال 98 برات یه سال خیلی خوب از هر نظری باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد