شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

آروم دل

1 6 دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP آرومه دل

 

دانلود اهنگ مسیح و آرش AP به نام آروم دل

متن آهنگ :

♪♪♫♫♪♪♪♪♪♫♫♪♪♫♫♪♪♯

خیلی دلم تنگه گلای باغچه رو چیدم من ، ببین چه قشنگه ♫

لباس نو پوشیدم واست ♫

ببین چه خوش رنگه ♫

بهم میاد یا نه ♫

بد نشدم من که ♫

ببین چقدر آروم بغضمو قورت میدم نمیاد ♫

از این چشا اشک که ♫

آروم بغل کردم عکسامونو ♫

بد نبودم من که ♫

دلمو کپ کردم اما باز ♫

خیلی دلم تنگه ♫

آروم شدم سنگدل ♫

♪♪♫♫♪♪♪♪♫♫♪♪♪♪♫♫♪♪♯

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1399/09/05 ساعت 01:17 http://rezablogger.blogsky.com

چطوری؟
آخرین باری که یادم هست خیلی غصه میخوردی بابت کنکور. امیدوارم حالا که مدت زیادی گذشته همه چیز درست شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد