شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

کنکور لعنتی

فقط پنج روز تا کنکور مونده
با اون چند تا کنکور که تو خونه دادم احتمالا بین 12 تا 15 هزار منطقه بیام
ولی به نظر خودم بین نه تا یازده هزار میام
امسال تربیت معلم رو انتخاب کنم؟
نمی دونم خدایی
به معلمی علاقه دارم ولی ممکنه تا آخر عمرم توی سرو کله خودم بکوبم که چرا یه سال دیگه درس نخوندم یه رشته خوبی قبول شم
از. طرفی اونقدر باور ندارم که سال دیگه ترازم هفت هزار. بیاد و بتونم پزشکی قبول شم
حتی ممکنه رتبه ام بدتر هم بشه اووووف
تازه یه چیز وحشتناک دیگه هم هست که روی گفتنش رو ندارم ممکنه به عقلم شک کنید
یه سال توی خونه بمونم روانی نمیشم عایا؟
همه چیز وابسته به توءه خدا اگه خدا نخواد داغون میشم
خدایا یه دفع راحتم کنی یا نه تا آخر. عمرم هی بزنی توی کمرم برام بهتره تا اون چیزی که دارم بهش فکر می کنم
خدایا این فقط به دست تو میشه یه احتمال سه درصدی شایدم کم تر
نمی دونم شاید خیری توشه
اگه توی این چیزی که من دارم بهش فکر میکنم خیری هست بیا و یه بزرگی کن و به ما شر بده
خودم پای همه چیزش می مونم قول میدم
امروز خواهرم کنکور کتبی دکترا رو قبول شد باورتون میشه
قیا فش اول شاد نمی زد حالش خراب بود میگفت برای دوستم استرس دارم
خدا رو شکر دوستش هم قبول شد
شیرینی نداد بهمون ولی نمیدونم چرا
حداقل خوبی آبجیم اینه که تکلیفش با خودش مشخصه
من واقعا بلا تکلیفم نمی دونم دارم چکار میکنم
جای شما بودم به عقل دختری که این ها رو نوشته شک میکردم
البته من شکی ندارم .من به بی عقلی خودم ایمان دارم
نظرات 4 + ارسال نظر
E 1397/04/04 ساعت 11:10 http://bbaroonii.blogfa.com/

سلام فاطمه خانوم...
فردا 5 تیر تولد بارونی هستش...
میشه فردا بیای و تبریک بگی؟
ممنونم..

یادم موند باشه

:-) 1397/04/04 ساعت 12:11 http://dastankhoneh.blogsky.com/

نه عزیز اتفاقا عاقلی ک میدونی یه سال تو خونه موندن چقد عذاب اوره.. اصن تو اون یه سال چون مدرسه هم نمیره ادم کلا از جو درس جدا میشه..

اگه میدونستی چه خریت های کردم نمی گفتی تو عاقلی
من یه روانیم که میدونم سال بعد چه خبره ولی باز خودم رو زمین زدم

E 1397/04/07 ساعت 10:24 http://bbaroonii.blogfa.com/

انشاءالله فردا تو و سه تا از عزیزام تو کنکور موفق میشین...
الله یارتون..

ممنونم عزیزم

فاطمه 1399/06/10 ساعت 02:13

من فاطمه ام و از سه سال جلو تر اومدم اینجا که من هستم جز پشیمونی هیچی نیست ‌واقعا باورم نمیشه که خودم از خدا شر خواستم واقعا یه احمق تمام عیار بودم اومده بودم بهت فحش بدم اما دهنمو بستی خودم کردم که لعنت بر خودم باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد