شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

عمومی ؟

امروز کلا خیلی حس بدی داشتم روز خوبی نبود دلم خیلی شور زد ولی به امید خدا ایشالله چیزی نمیشه
یه دینی حل کردم ریاضی سال 95 فک کردم درصدم خوب نمیشه ولی عالی شد ،نجومی ...84 درصد زدم خدایا وای فقط یه قدم تا 100 درصد مونده
دارم عین چیز ادبات می خونم امروز تاریخ ادبیات رو تموم کردم ولی هنوز کار داره یه سری حفظی مونده دیردز یه ممجموعه ادبیات زدم 70 درصد شد خوبه ولی میتونست بهتر شه حالا باید لغت و املا بخونم قرابت هم کار کنم ای جان
فردا میخوام پاشم یه کنکور کامل از خودم بگیرم ایشالله . زود پاشم صبحونه دلمه بخورم هووررررررااااا .تازه کلی شکلات منتظرمه
راستی کارنامه ام رو گرفتم یه افتضاحی به بار اومده بود که نگو قبول شدم ولی با آبرو ریزی تمام مجبورم کارنامه ام رو ببرم کافی نت جعل کنم با پینت
خودیگه زیاد حرف زدم خدافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/03/30 ساعت 12:21 http://bbaroonii.blogfa.com/

تو میتونی به خودت اعتماد کن فاطمه خانوم...

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد