شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

اشتباه بود

دوهفته مونده به کنکور لعنت به من که تمام مدت به فکر سال بعد بودم لعنت به من یه سال از عمرم با افکار اشتباهم تلف شد تموم مدت محکم سر حرفم بودم که سال بعد نه امسال حالا که فکر میکنم باید تو خونه بمونم هول ورم داشته اعصاب نمیمونه برام به نظرم فکر خوبیه که تابستون یه ترم برم کلاس زبان مامانم قبول میکنه ؟بعید میدونم . قلم چی رو نمیدونم دوباره میتونم بنویسم یا نه؟ بورس شدم عالی میشه اما اگه نشد تابستون قلم چی میرم پاییز سنجش .کلاس کنکور باید بین ریاضی و فیزیک انتخاب کنم فیزیک یک ملیون و دویسته از پسش بر نمیایم همون میرم ریاضی شنیدم 900تومن گرفتن زیست نمیرم خودم میخونم بهتره میدونی اگه امسال کنکور بدم بین دوازده تا پونزده هزار میام نهایتا اما رشته هایی رو که میارم دوس ندارم در بهترین صورت هوشبری .از پرستاری متنفرم.برم هوشبری ؟هوشبری بهتره اما آینده شغلی چی؟بیکار نمی مونم؟به نظرم معقول تره که واسه سال بعد تلاش کنم شاید دبیری زیست قبول شدم ولی خطر ناکه با اون پارتی بازی هاشون خدا رو چه دیدی شاید پزشکی ،دندونی،فیزیوتراپی ،چیزی قبول شدم سال دیگه. باور کن من خیلی باهوش بودم که با روزی سه چهار ساعت درس خوندن الان به اینجا رسیدم مردم روزی هشت - نه ساعت خوندن تازه رسیدن به این جایی که منم اگه روزی شیش ساعت بخونم پزشکی قبول میشم باورم کن فقط باید صبح زود بیدار بشم همین دانشگاه اصفهان ما داریم میاییم ...
نظرات 7 + ارسال نظر
beny20 1397/03/26 ساعت 01:36 http://beny20.blogsky.com

واسه هرچی تلاش کنی بهش میرسی ،
نشدی وجود نداره ،
فقط کافیه که بخوای ، موفق میشی انشاالله

بیرانوند
خدا رو شکر امشب خوب بازی کرد √
و تیم ایران الان اولین تیم جدول هست ..

واسه خیلی ها شد و نشد وجود داره فقط باید جنگید
که من سرباز زخم خورده شدم الان
اره خوب بازی کردن ولی خیلی شل و ول
ببینم جلوی رونالدو. چطور بازی میکنن

beny20 1397/03/26 ساعت 01:38 http://beny20.blogsky.com

راستی ، ممنونم ، عید توام مبارک

خواهش می کنم همچنین

خیلی حوبه ک ..تلاش کن هم اسم من تلاش گن هم سن من..زندگیتو براحتییی بسااااززندگی اونقدددددرر گوتاههه ک یهو با خودت میگی چیییی شد؟؟ً!!!!!!

چی شد؟ خخخخ

اون وبتم خوشگلههه

چشمات خوشگل میبینه

E 1397/03/26 ساعت 11:04 http://bbaroonii.blogfa.com/

با آرزوی موفقیت فراوان و قبولی تو رشته ای که دوسش داری و سربلندی توش...

ممنونم عزیزم همچنین

روشن 1397/03/27 ساعت 20:44 http://Roshann.blogsky.ir

نشستن افتضاحه افتضاح
تو کلاس ۳۳ نفری ما ۶ نفر رفتن و بقیه نشستن
اونا خوشبخت ترین بین ماهان

نشستن ینی چی؟موندن پشت کنکور؟

روشن 1397/03/27 ساعت 21:38 http://Roshann.blogsky.ir

اره ماها میگیم طرف نشسته:))

ما هم میگیم بدبخت شده
نسبت به خودم هم خریت کرده گوه خورده به کار میبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد