شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

زامبی وار

نیم ساعت پیش لامپ اتاقم رو خاموش کردم رفتم آب بخورم
لامپ های خونه کلا خاموش بود حسابی هم تاریک
رفتم تو هال خواهرم صدای مسواک زدنش می اومد منم گفتم بترسونمش
وایسادم رو. به روی در ولی قایم نشدم
بعد خواهرم لامپ دشسشویی رو خاموش کرد حالا همه لامپ ها خاموش
اومد بیرون من پخ نکردم فقط بیحرکت وایساده بودم
سرم رو انداخته بودم پایین عین زامبیا زل زدم بهش اونم هیی کشید و رفت عقب
منم از بی شعوری نخندیدم همونطوری بی حرکت موندم زل زدم بهش
نزدیک بود سکته کنه بی چاره خخخ
قبل از این که جیغ بکشه و مامانم منو به سیخ بکشه
خندیدم اونم کلی حرف بهم زد خخخخ اینقده از این بلا ها سر هم میاریمممم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/02/13 ساعت 11:58 http://bbaroonii.blogfa.com

سر خواهرت از این بلا ها نیاری سر کی بیاری ؟
قبول داری؟

البته که قبول دارم
تازه قول داد تلافی کنه
ولی هنوز خبری نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد