شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

چاره چیه ؟باید تحمل کرد
نباید اجازه بدم
شاید هم نتونم دست خودم نیست
هر روز بدتر میشه
دلم نمیخواد اینجوری بشه نمیخواد
باید چشماتو ببندی باید کور بشم مگه کور نفهمه؟
من خودم کورم نفهمم؟کاش نفهم بودم کاش به درک به درک به درک درررک
فردا پاشم شایددتونستم شیش ساعتمو بخونم امروز که نشد شاید فردا شد
ولی..
ها تش ده خوت بنی؟بیخیال دیگه هیچ خبری نیست
نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/02/07 ساعت 18:09 http://bbaroonii.blogfa.com

فاطمه خانوم الان نباید از این حرفا بزنی توکل به خدا کن تو میتونی...
فقط چند ماه مونده تحمل کن تموم میشه...
انشاءالله با موفقیت تمومش میکنی...
در پناه خدا باشی...

باشه انشاء الله
ممنون خودت هم در پناه حق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد