شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

چه کنیم با فیزیک؟

فردا حتما باید زود بیدار. شم
تا ساعت دوازده دو و نیم ساعت حد اقل بخونم و تا ساعت سه و نیم هم سه ساعت بخونم انشاء الله
ساعت چهار و نیم کلاس خصوصی فیزیک گرفتم رفع اشکال یا خدا خیلی گرووووون جلسه 60تومن ولی خو میخوام با دوجلسه سر و تهش هم بیاد یکی فردا یکی موقع امتحان .
فردا فصل هفت رو تموم کنم فیزیک اتمی
آسمان در دماغ فصل هفت فرو. رود خیلی زیاده نصفش مونده
از این به بعد باید روزی شیش هفت ساعت بخونم با روزی سه و نیم چهار ساعت هیچ غلطی نمیتونم بکنم
نظرات 1 + ارسال نظر
Reza 1397/02/03 ساعت 06:57 http://rezacplus.blogsky.com

ههههههههههه تو که اصلاً وقت نداری ! پس تا حالا چیکار میکردی که همشو گذاشتی برای آخرین لحظه؟ منو یاد اون زمان که دانشجو بودم و در یک روز دو تا امتحان داشتم انداختی (هر دو تا هم امتحان نهایی بود) من صبح رفتم امتحان اولی رو دادم که خیلی مشکل بود و براش دو سه روز وقت گذاشته بودم تا بخونمش اما امتحان بعدازظهر رو دستکم گرفته بودم و اصلاً نخونده بودم (حتی لای کتاب رو باز نکرده بودم) بعد از پایان امتحان اول همونجا تو دانشگاه نشتم و شش ساعت باقیمانده رو بکوب اون کتاب رو خوندم (فکر کنم درس قانون اساسی بود) و رفتم امتحان دادم و اتفاقاً هر دو درس رو قبول شدم! خب به هر حال بعد از مدتی با توجه به اتفاقاتی که برام افتاد نتونستم ادامه تحصیل بدم اما این خاطره رو هیچ وقت از یادم نمیره. الان هم بعد از اون همه سال دوباره هوس درس خوندن به سرم زده و دقیقا دو هفته دیگه امتحان نهایی دو تا درس رو دارم و عین خیالم نیست که هیچی بلد نیستم! هههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد