شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

جدید یا قدیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر

واسطه چیه فاطمه جان؟؟؟
خب اونم باور کن تقصیری نداره بهتره کینه از کسی به دل نگیری اصلا اون بنده خدا نمی دونه من اومدم وب شما بیا باهم دوست باشیم...
اصلا داستان اون جور که شما فکر میکنی نیست باور کن...
مگه نمی گن ببخشش از بزرگ تر هاست؟؟؟
پس شما که بزرگ تر از ما دوتا هستی بیا بخشش کن به خدا دنیا اصلا ارزش دل خوری نداره یکم با قلب مهربونت تصمیم بگیر اصلا گذشته رو ولش کن بیا از امروز فکر کن یه دوست تازه پیدا کردی اونم نمی دونه من اومدم واسه دوست شدنمون...
ولی میدونم اون پشیمونه ...
دوست شیم ابجی ؟؟؟؟
خواهش می کنم ببخش هر دومونو...

آبجی عزیزم ما باهم قهر نیستیم اصلا باور کن اگه عفت بخواد ارتباط برقرار کنه من بی اعتنایی نمی کنم بدی هم ندیدم آنچنان که بخوام ببخشم بعدم عفت یه حرفی زد نمی گم هیچ احساسی بهم دست نداد ولی ناراحت هم نشدم
عفتم یکی از بنده های خدا ما پوستمون کلفت تر از این حرفاس ولی خو دلم هم نمی خواد خودم رو سبک کنم راستی چی شده که به فکر من افتادی

لیلی 1397/01/14 ساعت 20:19

فاطمه جان بیا کمکم کن من الان چه کنم واقعا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد