شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

من ایرانی نیستم

من ایرانی نیستم

چون بجای درود
 میگویم سلام و بجای بدرود
 میگوییم خداحافظ

 من ایرانی نیستم 
چون روز کوروش بزرگ را
 نمیدانم (7 آبان ) چون این روز در
  تقویم کشور من ثبت نشده
 است
 ****
 من ایرانی  نیستم
 چون عربها به من آموختند 
به خوراک بگوییم غذا،
در حالی ک خودشان به
 ادرار شتر میگویند غذا و من هم
 تکرار میکنم
 *****
 من ایرانی نیستم 
چون عربها به من آموختند
 برای شمارش خودمان بجای
 تن از نفر استفاده کنیم که واحد
 شمارش حیوانات است
  
 من ایرانی نیستم
چون عربها به من آموختند
 که بجای گفتن واق واق سگ بگوییم
 پارس که نام وطنمان است
 *****
 من ایرانی  نیستم چون
 اعراب بمن آموختند بگوییم 
 شاهنامه آخرش خوش است
چون در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب
 شکست میخورند
 ***** 
 من ایرانی نیستم
چون بجای نشر و کپی این مطلب
 بیخیال از کنار آن گذر میکنم


نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 1397/01/11 ساعت 21:48

سلام خوبی؟؟
چه خبرا؟ کنکور رو چه کردی؟ ترازت فرقی کرد؟

سلام داداش چطوری
نه والا فرقی نکردم

احسان 1397/01/12 ساعت 23:21

خب حالا اشکال نداره.
برنامه ای چیزی داری برا ادامه؟ کلا برا آینده منظورمه.

اره تصمیم دارم آزمون بدم ولی کارنامه نگیرم وقتی سر جلسه میبینی کی همه سوالا رو از رو کلید سوالا تقلب میکنه دیگه آدم چه امیدی به کارنامه داشته باشه ؟
حالا می خوام بشینم نقات قوتم رو بهتر کنم

احسان 1397/01/14 ساعت 14:37

ای بابا، کسی هم کاری نداره بهشون؟؟؟ زمان ما که یه بار یکی‌ این کارو کرد، ترازش ۸۰۰۰ هم شد، ولی بعدا فهمیدن و میخواستن اخراجش کنن...
خب پس الان درصدات برات مهمه. رو اونا باید مانور بدی.
خوبه اینکه بخوای نقاط قوتتو بهتر کنی، ولی نقاط ضعفا چی میشن؟ ول می کنی اونا رو؟

الان اگه نقا قوتم رو بهتر کنم نتیجه بهتری میگیرم
اون فصلایی که بلد نیستم در اولویت دوم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد