شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

کوری

دو شب پیش سرم تو گوشیم بود
بعد یه دقیقه بستمش و سرم رو از زیر پتو در اوردم
یه نگاه به پنجره کردم دیدم یه چیزی جلوشه
خوب که دقت کردم دیدم دماغمه
یه کم به خودم خندیدم اما بعد تعجب کردم دماغ؟
آخه دماغ آدم هیچ وقت جلوی چشمش نیست بعد هم دلیلش رو متوجه شدم
دلیلش این بود که چشم راستم نمی دید چشم چپم رو گرفتم دیدم بعله چشم راستم کور شده
البته نه کاملا سیاه بشه ولی وسط تصویر سیاه بود بغیه اش رو تار می دیدم
خیلی تر سیدم و مامانم رو بیدار کردم و بعد خواهرم بیدار شد
لامپ رو که روشن کردم بازم درست نشد و. همونطوری میدیدم
بعد بابام و آبجیم دادشون در اومد که چرا بیدارمون کردی و اصلا فکر نکردن شاین من کور شده باشم
منم الکی گفتم خوب شدم بخوابین ولی خوب نشده بودم
ولی فردا که بیدار شدم چشمم خوب شده بود ولی من اگه بمیرم اینا فقط به فکر خوابشونن والا
نظرات 6 + ارسال نظر
مریم 1397/01/10 ساعت 01:55 http://l-r-y.blogsky.com

حس بدیه

اره خیلی

kata 1397/01/10 ساعت 10:16

حالاع علتش چی بود؟

دقیقا نمی دونم
چشمام خیلی حساسه
0/6 هم ضعیفه کم تر از نصف یه آدم معمولی میبینم
خدا بهم رحم کنه

نرگس 1397/01/12 ساعت 15:24 http://nargesskh.blogfa.com

سلام
بله ببخشید فاموش کرده بودم که لینکتون کنم
ولی الان کردم
اما
اینکه بخاین لینک منو حذف کنید یا نه رو خودتون میدونید!

نه عزیزم اشکال نداره مرسی

احسان 1397/01/12 ساعت 23:36

چشم پزشک خوبی داره اونجا؟؟
حتما برو. چشم خیلی حساسه. آسیب ببینه سخت درست میشه.
اینجا که من هستم چشم پزشکاش مزخرفن. یه سال و نیم دوبینی داشتم هرچی میرفتم پیش چشم پزشک اشتباه تشخیص میداد یا اصلا تشخیص نمی داد.
بعد تو تهران هم رفتم، اونجا گفت قوز قرنیه داری و این حرفا.
خب الان اگه من زودتر فهمیده بودم خیلی خوب بود دیگه، شاید آسون تر درمان میشد.

اینجا هم چشم پزشکاش مزخرفن ولی هفته بعد یه نوبت میگیرم
امید وارم فقط کم بود ویتامین Aباشه نه شب کوری
چون اگه بلایی سر چشمم بیاد. اعتصاب غذا میکنم

احسان 1397/01/14 ساعت 15:01

خب آب هویج بخور ویتامین A داره.

اعتصاب غذا چرا آخه؟؟؟!!

آدم بمیره بهتره تا کور بشه
من قبلا واسه یکی دو ثانیه از دستش دادم حتی دو ثانیه اش هم قابل تحمل نیست

احسان 1397/01/15 ساعت 00:34

خب نگران نباش چون داری پیگیری میکنی و هر چی باشه حل میشه.
اگه هم درست و حسابی تشخیص ندادن، به یدونه دکتر اکتفا نکن، برو پیش چندتا.
چشمه دیگه، شوخی نداره.

حالا که این هویچا رو خوردم بهترم
الان شبه ولی میتونم مث عمیشه ببینم ولی شنبه حتما میرم دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد